نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: انتخابات 24 خردادماه تجلی خلق حماسه سیاسی و مبین عنایت پروردگار به انقلاب اسلامی ایران بود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد افزود: با نگاهی به 34 سال گذشته مشاهده می شود که روند تاریخی انقلاب اسلامی مورد تائید خداوند بوده و یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری نیز ازعنایات پروردگار به انقلاب، کشور و مردم بوده است.
وی اظهار داشت: یکی از آثار مهم انتخابات 24 خردادماه، رفع مظلومیت و اتهام نظام جمهوری اسلامی از تقلب در انتخابات چهار سال گذشته بوده که پاک بودن انتخابات در ایران را به اثبات رساند.
حجت الاسلام نکونام تصریح کرد: درهیچ زمان در انتخابات ایران تقلب وجود نداشت و عدالت، امانتداری، اخلاق و سلامت در انتخابات های ایران همیشه مشهود بوده است.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: عنایت خداوند متعال منجر به انتخاب یازدهمین دولت جمهوری اسلامی توسط مردم شد و خواسته مردم از دولت حاکم شدن طرز تفکر اصولگرایی و اصلاح طلبی ناب در سایه اسلام طلبی و ولایت فقیه است.
وی، در بخش دیگر خطبه ها نیمه شعبان میلاد امام زمان و روز مستضعفان و سربازان گمنام امام زمان را گرامیداشت و افزود: سربازان گمنام بیشترین نقش را در صیانت از جمهوری اسلامی و جلوگیری ازفتنه ها داشته اند و با اشراف اطلاعاتی میدان را بر تروریست ها و دشمنان انقلاب بسته و امنیت را برقرار کرده اند.
حجت الاسلام نکونام، عملکرد دستگاه قضایی در استان چهارمحال و بختیاری را مطلوب و مثبت دانست و اظهار داشت: امروزه مواد مخدر به یک معضل مهم برای بشریت تبدیل شده و تمام کشورهای دنیا به آن مبتلا هستند و یک تهدید برای جامعه جهانی است.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: مبارزه با مواد مخدر تنها وظیفه دولت نیست و یک اراده قوی را می طلبد و باید از درون خانواده ها شروع شود تا با حساسیت عمومی و حساسیت دستگاه های انتظامی و قضایی با این معضل برخورد همگانی شود./س
برچسب ها: انتخابات ، حماسی ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.