سینما با بازیچه شدن توسط برخی از افراد خاص به وضعیت بحرانی رسیده است.

سیروس یگانه، مدیر سینما آفریقا،  در گفتگو با خبرنگار حوزه ی سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص روند فروش اکران سینمای خود گفت: مردم با سینما قهر کردند و تا زمانی که " رسوایی" در سینما آفریقا به روی پرده بود به فروش خوبی رسیدیم اما بعد از پایان اکران این فیلم ، فیلم های دیگر روی پرده با ممیزی و یا تغییر بیش از اندازه در فیلم نامه مورد استقبال مردم قرار نگرفت.
وی ادامه داد: در مورد اکران فیلم اصغر فرهادی نمی توان پیش بینی کرد و با توجه به قصه و ساختار فیلم نامه نمی دانم چگونه می خواهند این فیلم را تغییر دهند.
یگانه عنوان کرد: دو فیلم برای همه  و تلفن همراه رئیس جمهور، که برای اکران سینما در نظر گرفتند نتوانسته فروش خوبی داشته باشد به طوری که حتی قادر به بازگشت هزینه ی ساخت تولید خود نیز نیست.
وی اظهار داشت: سینما بازیچه ی برخی افراد شده است امیدوارم با ورود وزیر آینده بدون تعصبات بالا شرایط فراهم شود چرا که سینما با تعصبات شخصی نجات پیدا نمی کند.
مدیر سینما افریقا در پایان خاطر نشان کرد: سینما و  تولیدات فیلم باید بر خواسته از سلایق مردم باشد و فیلمی همچون فیلم چه خوب که برگشتی از طریق عنوان کارگردان توانسته در سینماها مخاطب جذب کند در غیر این صورت از قصه ی خوبی برخوردار نیست./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار