رئیس پلیس راه استان البرز از یکطرفه شدن محور کرج- چالوس از ساعت 17 خبر داد.


سرهنگ شریفی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی  باشگاه خبرنگاران گفت: از ساعت 14 تا 24 از میدان امیرکبیر به سمت شمال در محور کرج-چالوس مسدود شده و تردد هر گونه وسیله نقلیه از کرج به سمت شمال ممنوع است.

وی در خاتمه بیان کرد: از ساعت 17 نیز تردد هر گونه وسیله نقلیه از محدوده دزدبن 15 کیلومتری بالای مرزن آباد کرج تا ساعت 24 به صورت یکطرفه صورت می گیرد.

سردار مهماندار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: براساس گزارش جدید وضعیت جوی در استانهای گیلان محورهای آستارا به اردبیل و تالش به صومعه سرا، مازندران محور کناره بارش باران گزارش شده است و در سایر محورها و جاده‌های کشور وضعیت جوی آرام است.
وی در خاتمه به وضعیت ترافیکی اشاره کرد و اظهار داشت: براساس آخرین گزارش دریافتی در کلیه محورهای در راههای کشور ترافیک عادی و روان است.


سرهنگ سبلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: براساس آخرین وضعیت دریافتی در استان مازندران محور کرج- چالوس و در استان گیلان محور تالش به صومعه سرا بارش خفیف باران گزار شده است و در سایر راهها و جاده‌های کشور وضعیت جوی آرام است.
وی در خاتمه به وضعیت ترافیکی راهها اشاره کرد و اظهار داشت: طبق آخرین گزارش دریافتی در کلیه محورها و راههای کشور ترافیک عادی و روان است./ف

برچسب ها: سرهنگ ، وضعیت ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار