مدير شبكه رادیویی قرآن اعلام کرد: طرح فراگیر قرآنی "قرآن کتاب زندگی" از شنبه ابتدای تیرماه آغاز و تا شهريورماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن، محمدحسین محمدزاده مدیر شبکه رادیویی قرآن با بيان اين كه در تابستان  سال جاری طرح فراگیر "قرآن کتاب زندگی "را با موضوع سبک زندگی و اخلاق در  كشور اجرا می‌كنيم، گفت: اين طرح سال گذشته با محوريت سوره" انسان" و با توجه به سبک زندگی قرآنی در سراسر كشور برگزار شد و امسال نيز هم‌زمان باآغاز  فصل تابستان با محوريت  سوره" حجرات"  اجرا می‌شود.
محمدزاده  در ادامه با عنوان اين مطلب كه جدول  زمانبندی اجرای این طرح  طراحی شده است، عنوان كرد:  این طرح که با آغاز تیرماه برگزار می شود تا پایان نمایشگاه قرآن ادامه خواهد داشت و تمامی شبکه های رادیویی با مدیریت اجرایی رادیو قرآن در این طرح شرکت دارند و شنوندگان هر یک از از شبکه های رادیویی می توانند در بخش سوال پیامکی شرکت کنند اما برای شرکت در بخش تلفنی باید حتما شنونده برنامه های ویژه طرح "قرآن , کتاب زندگی" در شبکه رادیویی قرآن باشند.
وی با يادآوری اين‌ كه تيزرهای تبليغاتی طرح  فراگیر قرآنی"قرآن , کتاب زندگی"  از شنبه اول تیرماه در شبكه‌های مختلف رادیویی پخش می‌شود، ادامه داد : روز شنبه کلیات طرح و چگونگی شرکت در آن برای علاقمندان بیان می شود و در پایان طرح نیز به 342 نفر از شرکت کنندگان در طرح فراگیر قرآنی "قرآن , کتاب زندگی"  جوایز ارزنده ای اهدا میشود.
محمدزاده در بخش ديگری از سخنان خود به روند اجرای طرح فراگیر "قرآن, کتاب زندگی"  اشاره كرد و گفت: اين طرح در دو بخش حضوری و غيرحضوری برگزار می‌شوداجرای حضوری طرح  با شرکت در بخش حفظ سوره مبارکه حجرات است و بخش غيرحضوری اين مسابقه نيز از طريق مسابقه پیامکی هرروز یک سوال و ارسال پاسخ به سامانه پیامکی30000114 دنبال می‌شود.
مدير شبكه  رادیویی قرآن در ادامه افزود: هم‌زمان با اجرای اين طرح، مسابقه كتبی نیز با محوریت سوره حجرات در جراید کثیرالانتشار منتشر می شود.
شایان ذکر است؛طرح فراگیر قرآنی "قرآن کتاب زندگی" با محوریت سوره حجرات به همت رادیو قرآن از ابتدای تابستان تا پایان بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم  در سراسر کشور برگزار می شود. /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار