سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با تبریک موفقیت تیم ملی فوتبال گفت: در شادی حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی متوقف نشویم.

حسینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران با اشاره به برد تیم ملی فوتبال ایران و حضور در جام جهانی افزود: از طرف خودم و فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی موفقیت تیم ملی فوتبال ایران و حضور در جام جهانی 2014 برزیل را به مردم ورزش دوست و خانواده ورزش کشور و مردم حوزه انتخابیه تبریک می‌گویم.

وی با تاکید بر اینکه هر چیزی که موجب شور و شعف و شادی در مردم شود، ستودنی است، تصریح کرد: جوانان ما در عرصه‌های مختلف شهادت و رشادت خوش درخشیدند و موفقیت ملت ایران در ایجاد حماسه سیاسی و حضور در جام جهانی، ستودنی است.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسئولان نباید در شادی کسب یک موفقیت متوقف شوند و به پله‌های بالاتر فکر کنند، یادآور شد: از ظرفیت‌های فوتبال استفاده بیشتری داشته باشیم و تیم را برای موفقیت جهانی ارتقا دهیم.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موفقیت در عرصه جهانی موجب اعتلای نام ایران در سطح بین‌المللی و افزایش شادی و شعف ملی را به دنبال دارد، گفت: افزایش روحیه بازیکنان و بسترسازی بیشتر در عرصه‌های ورزشی و افزایش سرمایه‌گذاری باید در برنامه‌ریزی‌های ورزشی لحاظ شود./س

برچسب ها: شادی ، حضور ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.