جبهه مردمي اصلاحات طي بيانيه‌اي به خاطر خلق حماسه سياسي از ملت ايران تقدير کرده و پيروزي "حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحاني" را تبريک گفت.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، جبهه مردمي اصلاحات طي بيانيه‌اي به خاطر خلق حماسه سياسي از ملت ايران تقدير کرده و پيروزي "حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحاني" را تبريک گفت.
 
متن بيانيه به شرح زير است:
 
با درود و سلام برحماسه سازان خرداد 92
 
 ملت شريف و عزيز ايران، يکبار ديگر نشان داده‌ايد که ايراني و مسلمان و معتقد به نظام جمهور اسلامي ايران هستيد و به آرمان‌هاي امام راحل و شهدا و به رهبري عزيزمان اقتدا نموديد.
 
مرحبا به اين حضور که يکبار ديگر چشم جهانيان را خيره نمود و از بطن اعتدال و اعتدال‌گرايي فرزند اعتدال جناب آقاي دکتر حسن روحاني را با راي اکثريت خود انتخاب نموديد. ما اين پيروزي اعتدال گرايان و معتدلين را به ملت شريف ايران و هم چنين به آقاي حسن روحاني تبريک عرض نموده و مجددا حمايت جبهه مردمي اصلاحات و همکاري با رئيس جمهور منتخب ملت را اعلام مي‌داريم.
 
ما درخواست داريم همانطور که وعده‌هاي اعتدالگرايانه و ميانه روي و رونق اقتصادي و رفع تورم، اشتغال و ديگر وعده‌ها و به دور از جناح‌نگري، انشاء الله پيگيري جدي نموده و دولت تدبير و اميد افراد متخصص و متعهد را به کار گيرد و از توان تمام نيروهاي کشور اعم از اصلاح‌طلب و اصولگرا و ميانه‌روها و تمام گروه‌ها استفاده نمايد.
 
دبير کل جبهه مردمي اصلاحات
حجت‌الاسلام محمدزارع فومني
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار