فهرست اسامی 62 هزار و 191 نفر از پذیرفته شدگان 4 گروه آزمایشی به همراه فهرست اسامی 659 نفر از معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های نیمه متمرکز آزمون مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای ناپیوسته علمی کاربردی امروز اعلام میشود.

حسین توکلی، مشاوره عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت:براساس برنامه زمانی پیش بینی شده فهرست اسامی 62 هزار و 191 نفر از پذیرفته شدگان نهایی گروه های صنعت کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و همچنین فرهنگ و هنر به  همراه فهرست اسامی 659 نفر از معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های نيمه متمرکز آزمون مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی ساعت 18 امروز بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده می شود.

وی گفت: کلیه پذیرفته شدگان باید براساس اطلاعیه ای که به همراه فهرست اسامی آنها بر روی سایت قرار می گیرد در یکی از روزهای 22 تا 29 تیر ماه با در دست داشتن مدارک لازم و با توجه به کد رشته محل قبولی به نشانی تعیین شده در جدول 133 دفترچه راهنمای آزمون به مراکز آموزشی مراجعه کنند.

توکلی تصریح کرد: کلیه معرفی شدگان چند بر ابر ظرفیت که گزینش آنها نیاز به مصاحبه و یا آزمون عملی دارد باید برای شرکت در مراحل مذکور در روزهای شنبه 22 تیر تا شنبه 29 تیر با در دست داشتن مدارک لازم به مرکز آموزشی مربوطه مراجعه کنند.

 گفتنی است که عدم مراجعه به این مراکز به منزله انصراف قطعی ار گزینش تلقی می شود، فهرست اسامی این افراد نیز پس از اعلام نتیجه مصاحبه و آزمون عملی استخراج و از طریق سازمان سنجش منتشر می شود./ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار