مسئول بسيج دانشگاه مازندران گفت: بعد از خلق حماسه سياسي از سوي ملت، رئیس‌جمهور منتخب باید پاسخگوی اعتماد مردم بوده و شعارهای تبليغاتی خود را عملی كند.

"مهدی محمدی‌راد" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بيان اينكه در انتخابات 24 خرداد حماسه‌سياسی مورد مطالبه "مقام معظم رهبری" تحقق يافت، اظهار داشت: در آغاز سال، رهبر معظم انقلاب "حماسه‌سياسی و حماسه‌اقتصادی" را به‌عنوان شعار سال انتخاب كردند و تحقق حماسه‌سياسی را منوط به حضور گسترده مردم در انتخابات دانستند كه به شكرانه خداوند اين امر در انتخابات 24 خردادماه به وقوع پیوست.
 
مسئول بسيج دانشگاه مازندران با اشاره به اينكه ملت شريف ايران دوستدار نظام و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی هستند، تصريح ‌كرد: حضور پرشور مردم در انتخابات و ساير عرصه‌های مربوط به نظام بیانگر این امر مهم است که مردم شریف ایران با وجود اعمال تحریم‌های يکجانبه از سوی دشمنان، همیشه در صحنه خواهند بود.

محمدی‌راد با تاکید بر اینکه اخلاق‌مداری از اركان و محاسن نظام اسلامی است؛ افزود: نامزدهايی كه موفق به كسب آراء لازم نشدند بايد با دولت جديد همكاری كرده و ضمن تمكين به آراء مردم، قانون‌مداری را مدنظر قرار دهند.
 
وی با بیان اینکه نامزد پيروز وظايفی در قبال مردم و جامعه دارد، اظهار داشت: رئیس‌جمهور منتخب باید پاسخگوی اعتماد مردم بوده و شعارهای تبليغاتی خود را عملی سازد.
 
این فعال دانشجویی در پايان با تاکيد بر اينكه بهترين راه سپاسگزاري از مردم خدمت صادقانه و بی‌شائبه به آن‌هاست، خاطرنشان‌كرد:  رئیس‌جمهور منتخب‌ با تكيه بر آموزه‌های دينی و حركت در چارچوب قوانين، خدمت‌گزاری به مردم را سرلوحه اعمال خود قرار دهد و مهم‌ترين دغدغه وی رفع معضلات و مشكلات در ابعاد مختلف باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: حماسه ، سیاسی ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار