مهمترين عناوين روز گذشته به شرح زير مي باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛

جرقه خشم و نارضايتي سران صهيونيستي که پيش از انتخابات زده شده بود، با "حماسه آفريني" ملت ايران و پيروزي حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر "حسن روحاني" اوج گرفت و سوالاتي را در خصوص موضع رئيس جمهور منتخب در قبال اين رژيم اشغالگر در اذهان شکل داد.
بشار اسد رئيس جمهور سوريه تازه ترين مواضع خود را در قبال مسائل داخلي وخارجي در مصاحبه با روزنامه آلماني فرانكفورتر آلگماينه زايتونگ ابراز كرد که بخشي از آن روز گذشته و مشروح آن امروز منتشر شده است.
باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا براي نخستين بار به صورت علني درباره نتايج انتخابات ايران واکنش نشان داد.
وزير امور خارجه انگليس اعلام کرد اميدوار است دولت جديدي که با انتخاب "حسن روحاني"، رئيس جمهور منتخب ايران،‌ در اين کشور بر سر کار مي آيد براي حل مسئله هسته اي ايران از طريق مذاکره تلاش بيشتري کند.
پس از افشاي جاسوسي "سازمان استراق سمع سري" انگليسي طي "اجلاس "گروه بيست" در سال 2009 از سه كشور روسيه ، تركيه و آفريقاي جنوبي، دولت هاي اين سه كشور خواهان توضيحات قانع كننده اي از سوي دولت انگليس شدند.
سرگئي لاوروف وزير امورخارجه روسيه اخواستار رفع تدريجي تحريم ها عليه ايران شد . 
روزنامه آمریکایی "لس آنجلس تایمز" در گزارشی تأکید کرد، دیدار اخیر رئیس جمهور این کشور با همتای روس خود نشان داد که براندزای رئیس جمهور سوریه بسیار دشوار است.
گزارش زیر که توسط واشنگتن پست و به نقل از سازمان بهداشت جهانی تهیه شده است وضعیت مرگ و میر جاده ای را در جهان نشان می‌دهد .
شبكه اسكاي نيوز از تبرئه حسني مبارك رئيس جمهور مخلوع مصر از اتهام كسب درآمد غيرقانوني خبر داد.
بر اثر انفجار بمب در مراسم تشييع جنازه در پاکستان 65 تن کشته و زخمی شدند .
منابع خبري از افزايش تحرکات نظامي ارتش رژيم صهيونيستي در مرز با لبنان خبر دادند.
مقامات طالبان افتتاح دفتر خود در قطر را تاييد کردند .
اخضرابراهيمي نماينده ويژه سازمان ملل واتحاديه عرب در سوريه نسبت به برگزاري كنفرانس "ژنو2" درباره سوريه در سريع ترين وقت ممكن ابراز اميدواري كرد.
علیرغم بحران اقتصادی در داخل آمریکا ، کاخ سفید اعلام کرد بار دیگر با تامین تجهیزات نظامی تل آویو و اعطای وام های سنگین به این رژیم ، از موجودیت آن حمایت خواهد کرد .


برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار