دبير كميته مطالعات سياسي ايران تصریح کرد: حضور حماسي مردم در انتخابات يازدهم و نتیجه پيش آمده را می‌توان مهر باطلی بر ادعای تقلب انتخابات سال 88 دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سيد جواد ميرخليلي با بيان اينكه مقام معظم رهبري، سال جديد را با عنوان سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي نامگذاری كردند، گفت: مصداق بارز حماسه سياسي مد نظر ايشان، حضور حماسي ملت در پاي صندوقهاي رأي بود كه با همت همه مسئولان و حضور حماسي ملت در اين صحنه، محقق شد.
وی افزود: اينك نوبت مسئولين و به خصوص رئيس جمهور منتخب و كادر او شده كه حماسه اقتصادي مد نظر رهبر معظم انقلاب را تحقق بخشند.
دبير كميته مطالعات سياسي ايران با توجه به برگزاری انتخابات و اعلام نتایج آن بیان کرد: مردم چه آنهایی كه به رئيس جمهور منتخب راي دادند و چه آنها كه به ديگر كانديداها راي دادند، وظيفه دارند تا رئيس جمهور جديد را كمك و همياري كرده و از تفرقه و اختلاف و دودستگي و بحث و جدلهايي كه پيش از برگزاري انتخابات يازدهم وجود داشت و البته اين بحثها طبيعي بود، پرهيز كنند و تمام همت خود را صرف ياري به دولت جديد كنند.
وی در خاتمه عنوان کرد: رئیس جمهور منتخب بايد كليه برنامه ها و وعده هايي را كه در ايام پيش از انتخابات و در برنامه هاي مختلف رسانه اي و حضور خود با مردم بيان كرده را پيش روي خود قرار داده و انشاالله آنها را اجرايي كند به گونه اي كه همان طور كه مقام معظم رهبري نيز فرمودند وقتي سال آينده اين برنامه ها و صحبتهاي خود را ملاحظه ميكند بداند كه تا چه اندازه محقق شده و مردم نيز بر اساس آن بتوانند ارزيابي كنند که به وعده های خود عمل کرده یا نه؟/س
برچسب ها: قم ، حضور ، حماسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.