در بیست و هشتمین جلسه هیات نمایندگان اتاق اصفهان اعضا تسهیل در صدور کارت بازرگانی برای فعالان اقتصادی را خواستار شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان رییس اتاق اصفهان در ابتدای این جلسه از تشکیل میز اتاق اصفهان در جلسه خرداد ماه هیات نمایندگان اتاق ایران خبر داد و گفت: بنا بر مصوبه هیات رییسه اتاق ایران و معرفی دستاوردها و ارایه عملکرد اتاق‌های بازرگانی استان‌ها، اتاق اصفهان نخستین اتاقی است که فعالیت‌های خود را در معرض دید سایر اتاق‌ها قرار می‌دهد.

«خسرو کسائیان» تصریح کرد: انتقال تجربه اتاق‌های بازرگانی به یکدیگر می‌تواند نقش مهمی در جلوگیری از فعالیت تکراری و هدفمند شدن فعالیت‌های پارلمان بخش خصوصی باشد.

وی تشکیل شورای گفت و گو دولت با بخش خصوصی اصفهان و تشکل کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری را دو اقدام قابل توجه اتاق طی سال گذشته اعلام کرد و گفت: اتاق اصفهان با همکاری مسوولان استان تلاش دارد که مسایل و مشکلات تولید کنندگان را برطرف کند و در این راستا مصوبات بانکی و مالیاتی شورای گفت و گو به دستگاه‌های ذیربط از سوی استانداری ارسال شده است.

نایب رییس اتاق اصفهان در این جلسه گفت: صدور کارت هوشمند بازرگانی می‌تواند علاوه بر شناسایی فعالان اقتصادی واقعی از سو استفاده قرار گرفتن این کارت جلوگیری کند. وی تاکید کرد: کارت بازرگانی باید برای فعالان واقعی اقتصادی که در عرصه تولید و تجارت مشغول فعالیت‌اند، صادر شود.

«محمود اسلامیان» برگزاری نشست‌های تخصص اتاق با کاندیداهای ریاست جمهوری را قابل توجه دانست و گفت: پارلمان بخش خصوصی با تشکیل جلسات پرسش و پاسخ ،مهمترین مسایل و چالش‌های اقتصادی روز کشور را با کاندیداها در میان گذاشت.

وی تصریح کرد: برطرف شدن مسایل اقتصادی باعث افزایش اشتغال در جامعه و افزایش امنیت می‌شود. وی عقل گرایی در مدیریت اقتصادی کشور را زمینه رفع معضل بیکاری دانست و گفت: اتخاذ سیاست‌های منطقی اقتصادی می‌تواند اشتغال‌زایی به دنبال داشته است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.