نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: خلق حماسه 24 خرداد حاصل هوشمندی و درایت رهبر معظم انقلاب بود که دشمنان را دچار شوک عجیبی کرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  آیت‌الله هادی باریک‌بین در دیدار با جمعی از اعضای هیئت‌های اجرایی انتخابات استان قزوین که در سالن اجتماعات شهید باریک‌بین برگزار شد، گفت: حضور گسترده و باشکوه ملت ایران در پای صندوق‌های أخذ رأی جهانیان را شگفت‌زده کرد.

وی افزود: این حضور بابصیرت به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داد که مردم این کشور با وجود تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی همیشه در صحنه بوده و هستند.

امام جمعه قزوین با اشاره به تلاش دشمنان در کم‌رنگ جلوه دادن این حماسه بزرگ، عنوان کرد: با گذشت چند روز از این حماسه بزرگ، دشمنان در شوک عجیبی هستند و تلاش می‌کنند در برنامه‌های خود این حضور را کم‌رنگ جلوه دهند؛ اما موفق نمی‌شوند و به شکست خود اعتراف می‌کنند.

باریک‌بین خلق این حماسه را حاصل هوشمندی و درایت رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: در به وجود آوردن حماسه این روز فراموش‌نشدنی، درایت و هوشیاری رهبر فرزانه انقلاب بسیار بارز و برجسته بود و توانست رهنمودهای ارزشمندی به مردم و نامزدهای ریاست جمهوری ارائه کند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: در کنار این مسائل، رسانه ملی که با برگزاری مناظره‌ها و برنامه‌های انتخاباتی، زمینه حضور گسترده مردم را در پای صندوق‌های أخذ رأی فراهم و آنان را به انجام این کار تشویق و ترغیب کرد، جای بسی تقدیر دارد.

باریک‌بین با قدردانی از اعضای اجرایی انتخابات در فرمانداری‌ها، استانداری و بخشداری‌ها، خاطرنشان کرد: هیئت‌های اجرایی انتخابات نیز که تا پاسی از شب در فرمانداری حضور داشتند، نقش مهم و اثرگذاری در امانت‌داری نسبت به آرای مردم ایفا کردند.

در این دیدار سعید میربها، فرماندار قزوین گزارشی در خصوص نحوه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و فعالیت‌های هیئت‌های اجرایی انتخابات در استان مطالبی بیان کرد./ج1

برچسب ها: حماسه ، درایت ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.