مدیر آموزش سازمان دارالقرآن الکریم از برگزاری ششمین دوره تربیت داور حفظ قرآن کریم از 8 تا 12 تیر ماه خبر داد.

محمد ضرغام در گفتگو با خبرنگاراجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: با پایان یافتن مهلت ثبت نام در ششمین دوره تربیت حفظ قرآن و برگزاری آزمون های ورودی، 31مرد و 50 زن جهت شرکت در این دوره انتخاب شدند.
این دوره با هدف تربیت داوران کار آمد در رشته حسن حفظ و تأمین کادر متخصص مورد نیاز داوری در آزمون های شفاهی مرحله دوم طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم برگزار می شود.
وی در ادامه بیان داشت: در این دوره از تربیت داور حفظ قرآن کریم از تاریخ 8 تا 10 تیر ماه ویژه بانوان و از 10 تا 12 تیرماه آقایان در اردوگاه شهید حقانی استان البرز برگزار می شود.
امیر آقایی و محمد مهری بحر العلوم به عنوان اساتید ششمین دوره تربیت حفظ قرآن هستند.
وی در پایان با بیان اینکه فایل های صوتی و تصویری آموزشی دوره و تلاوت های کارورزی پس از شروع دوره از طریق سایت تلاوت قابل دریافت خواهد بود، خاطر نشان کرد: پس از برگزاری دوره و آزمون های پایانی افرادی که بتوانند دوره را با موفقیت سپری کنند طی دو دوره در آزمون های اعطای مدرک تخصصی و حافظان قرآن کریم که در مرداد و شهریور سال جاری برگزار خواهد شد به عنوان کارورز به داوری می پردازند و در صورت موفقیت گواهی نامه دائمی برای آنان صادر خواهد شد./ف
برچسب ها: برگزار ، تربیت ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار