رئیس سازمان بازنشستگان کل کشور گفت: با موافقت دولت و رئیس‌جمهور و اجابت خواسته بازنشستگان، 190 میلیارد تومان برای ادامه طرح بیمه طلایی بازنشستگان اختصاص يافت.

ایراندخت عطاریان در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، با اشاره به افزایش بهره‌مندی بازنشستگان از امکانات و خدمات درمانی و پزشکی گفت: برای اولین بار در سه ماهه چهارم سال گذشته و با دستور رئیس جمهور فصل جدیدی از ارائه خدمات بعنوان بیمه طلایی آغاز شد.

وی در ادامه افزود: با آغاز طرح بیمه طلایی، 100 میلیارد تومان برای اجرای این طرح از سوی دولت در نظر گرفته شد به طوری که با آغاز آن بسیاری از کارشناسان اقتصادی براین باور بودند که انجام این موضوع یک نوع ریسک‌پذیری خواهد بود.

رئیس سازمان بازنشستگی کل کشور افزود: با همدلی و همیاری مدیران این سازمان، توانستیم بیمه طلایی را به سرانجام برسانیم زیرا برای ادامه آن نیز با داشتن برنامه‌های متفاوت با قدرت پیش خواهیم رفت.

عطاریان با اشاره به ارائه خدمات پزشکی و درمانی رايگان به بازنشستگان و خانواده‌های آنها با موافقت رئیس‌جمهور گفت: هم‌اکنون بیش از 54 مرکز و بیمارستان درمانی بدون دریافت وجه به بازنشستگان و خانواده‌هایشان خدمات درماني ارائه مي‌كنند.

رئیس سازمان بازنشستگان کل کشور با اشاره به درخواست بازنشستگان برای ادامه این طرح تصریح کرد: با توجه به موافقت دولت و رئیس‌جمهور و اجابت خواسته آنها 190 میلیارد تومان بودجه برای اجرا و ادامه این طرح در نظر گرفته شده است.

عطاریان خاطرنشان کرد: با این موافقت نیز 2 میلیون و 500 هزار بازنشسته زیر چتر این طرح قرار خواهند و از امكانات درماني رايگان بهره‌مند خواهند شد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار