بازنشستگان کشوری امروز با تجمع در بوستان آب و آتش و بوستان حضرت ابراهیم (ع) خواستار وصول مطالبات خود شدند.

تجمع بازنشستگان کشوری در بوستان آب و آتش
به گزارش خبرنگار شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ این تجمع بنا به درخواست کانون‌های بازنشستگی کشوری و با اعلام نظریه موافق فرمانداری تهران با توجه به رعایت جمیع جهات واصل گردیده، برگزار شد.

بازنشستگان کشوری در این تجمع خواستار پیگیری مطالبات خود از جمله یکسان‌سازی حقوق ، پرداخت معوقات، اجرای دقیق نظام هماهنگ، اختصاص بودجه رفاهی و بهبود وضعیت بیمه شدند.

همچنین یکی دیگر از خواسته‌های این بازنشستگان اهمیت دادن به نوع کارمندان بازنشسته و میزان تحصیلات آنها برای دریافت حقوق و ساماندهی اختلاف حقوق دریافتی وزارتخانه‌ها و سازمان های زیر مجموعه آنها است.

قرائت قطعنامه بازنشستگان کشوری/ تحصن در خانه ملت در صورت عدم توجه به مطالبات
به گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران مفاد این قطعنامه به شرح زیر است:

1. همسان‌سازی حقوق : در مورد همسان‌سازی نظام هماهنگ و فراگیر پرداخت‌ها به نحوی که همواره دریافتی‌ بازنشستگان با حقوق آخرین بازنشسته‌ی هم‌تراز خود از لحاظ تحصیلات، شغل و سنوات خدمات برابر باشد.

2. در مورد اضافه حقوق سال 1387 : اجرای مفاد دادنامه دیوان عدالت اداری مبنی بر میزان اضافه حقوق سال 87 براساس نرخ تورم.

3. اضافه‌ حقوق سال 1389 : اجرای مفاد قانون تغییر جزء (الف) بند 7 ماده واحده قانون بودجه سال 1389 کل کشور براساس نرخ تورم.

گفتنی است در پایان این قرائت عنوان شد بازنشستگان کشوری با توجه به تعهد خود به نظام جمهوری اسلامی خواستار تحقق خواسته‌های قانونی و مشروع خود می‌باشند و پس از بررسی و پیگیری‌های 3 بند مذکور در صورت عدم توجه به این مطالبات بازنشستگان به خانه ملت پناه برده و متحصن خواهند شد.

انتهای پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۹ مهر ۱۳۹۴
دوست دارند ما گرسنه و ساکت باشیم
آخرین اخبار