تمامی بازنشستگان نهادهایی که اسامی آن‌ها از سوی معاونت برنامه‌ریزی و راهبردی ریاست جمهوری به صندوق بازنشستگی کشوری اعلام شده عیدی خود را دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمدباقر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور در هفته‌های گذشته عنوان کرده بود که عیدی کارمندان دولت با حقوق بهمن ماه آن‌ها پرداخت می‌شود این در حالی است که برخی از بازنشستگان کشوری تاکنون عیدی خود را دریافت نکرده‌اند.

به همین منظور پیگیر موضوع شدیم و به سراغ معاون امور اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشوری رفتیم تا پیرامون موضوع توضیحات لازم را ارائه دهد.

افشار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص عدم پرداخت عیدی برخی از بازنشستگان گفت: بازنشستگان شرکت پست بانک کل استان‌ها، راه‌آهن کل کشور، شرکت سهامی برق منطقه‌ای کل کشور، شرکت سهامی آب منطقه‌ای کل کشور، شرکت آب و فاضلاب کل استان‌ها و سازمان‌ مدیریت منابع آب به همراه شرکت دخانیات استان تهران، سازمان بیمه خدمات درمانی کل کشور، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و شرکت فرودگاهی کشور از جمله نهادهایی هستند که بایستی از طریق اعتبارات دستگاه‌های مربوطه نسبت به پرداخت عیدی به بازنشستگانشان اقدام کنند.

افشار در ادامه تصریح کرد: دستگاه‌هایی مشمول پرداخت عیدی و عائله‌مندی و اولاد از سوی صندوق بازنشستگی قرار می‌گیرند، که فهرست اسامی آن‌ها از طریق معاونت برنامه‌ریزی‌ و راهبردی ریاست جمهوری به این صندوق اعلام شود که در این خصوص نهادهای اعلام شده با شکلی در زمینه پرداخت عیدی مواجه نشده‌اند و همان‌طور که قبلاً هم اشاره شد تنها دستگاه‌هایی که خود موظف به پرداخت عیدی از طریق اعتبارات مجموعه‌شان هستند در این زمینه اقدام نکرده‌اند.

معاون امور اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشوری ضمن اظهار امیدواری نسبت به رفع مشکل نهادهای نام‌برده در زمینه پرداخت عیدی بازنشستگان خاطرنشان کرد: بازنشستگان سرمایه‌های کشور محسوب می‌شوند که تکریم و رسیدگی به امور آن‌ها باید سرلوحه تمامی فعالیت‌های دستگاه‌های مسئول قرار گیرد و تمامی تلاش ما در صندوق بازنشستگی کشوری نیز حول این محورها و در راستای کاهش رنج و محنت و افزایش رفاه آن‌ها خواهد بود.

انتهای‌ پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
-
ایرانی
۰۹:۳۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
بازنشستگان بیمه نگرفته اند ؟ جالب است بنده هم یکی از نیروهای شرکتی در شهرگرگان هستم که تااین لحظه هیجگونه حق وحقوق از شرکت نگرفته واین راهم بگویم که دراداره دولتی مشغول بکار میباشیم واداره بابت هرکارمند مبلغ 1300000 تومان به شرکت پرداخت میکند ازاین مبلغ 700000 تومان به نیروی شرکتی پرداخت میکند وبابت عیدانه وسنوات هرماه نزد شرکت نگه میدارد تادرپایان سال به نیروهای شرکتی پرداخت نماید ولی تاالان هیج پولی پرداخت نشده ازآن طرف آقای نوبخت اعلام میکند عیدی وحقوق اسفند با حقوق بهمن پرداخت می شود واقعا کسی نیست بدرد این قشر زحمت کش برسد .
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی
۲۱:۴۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
سلام
این هم از عیدی دادن این عزیزان
چه برسد به حداقل بگیران تآمین اجتماعی که باید با دویست و بیست تومان حقوق زندگی کنند وهیچ نگویند
خدا ميداند نمیشود با این حقوق زندگی ساده هم کرد
ای سروران به فکر حد اقل بگیران هم باشید
خدا خیرتان بدهد والسلام
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۲۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
سلام.من دانشجو معلم هستم.کارمند رسمی اموزش و پرورش هستم .اما به تمام دانشجو معلمان عیدی ندادند.واقعا چرا پیگیری نمیکنید
Iran (Islamic Republic of)
کارگر بازنشسته معترض
۱۹:۲۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
ما کارگران بازنشسته تامین اجتماعی موقع دریافت عیدی "کارمند " میشویم. یعنی 30 سال کارگر بودیم و از هیچ یک امتیازات کارمندان برخوردار نبودیم از قبیل زمین ،خانه،تعاونی،وام،...............حالا شدیم کارمند که ذره عیدیمون را بخورند .....به کی باید اعتراض کرد؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
جبار
۱۸:۳۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
دست درد نکنه که هوای بازنشستگان کشوری راداری آقای روحانی مشخص است که چقدر در راستای کاهش رنج و محنت وافزایش رفاه آن‌ها انها گام برمیداری که تا الان به انها عیدی ندادی که مبادا برن خرج کنن
آخرین اخبار