اسماعیل نجار استاندار کرمان در نامه‌ای به حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی انتخاب وی را به عنوان رییس جمهور منتخب ملت ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری ،در بخشی از این نامه آمده است: در آمیزه‌ای از احترام و سرور به مناسبت خلق حماسه‌ی حضور، اقبال کم نظیر عموم ملت بزرگ ایران به حضرتعالی و انتخاب مبنی بر خرد جمعی در سایه‌سار عنایات خاصه‌ی حضرت دوست که ردای ارزشمند ریاست جمهوری را زیبنده‌ی قامت شما قرار داد مایه‌ی مباهات و افتخار می‌دانم.

استاندار کرمان در بخش دیگری از این نامه عنوان کرده است: بدون تردید اصالت رفتار و وزانت تدبیر آن جناب بود که در لبیک به ندای حضرت امام خامنه‌ای (مد‌ ظله ‌العالی) سهمی بزرگ از این حماسه‌ی جاوید در زلال جاری احساسات پاک ایرانیان به نام پرارزش شما ثبت شد.

در نامه‌ی استاندار کرمان هم‌چنین آمده است: استقبال گسترده‌ی جهانیان از این شکوه شعور و انتخاب مبرور فصلی نوین فراروی ملت بزرگ ایران و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد گشود.

در بخش دیگری از این نامه نیز آمده است: به نمایندگی از ساکنان دیار کریمان و استان شهیدپرور و پرآوازه کرمان مراتب تبریک صمیمانه را اعلام داشته شکرگزار این عظمت و سربلندی در پیشگاه الهی هستم./س
برچسب ها: پیام ، حماسه ، ملت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.