فرمانداران پارسیان وقشم از حضور گسترده مردم در انتخابات و خلق حماسه سیاسی قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس فرماندار شهرستان پارسیان گفت : مردم آگاه ولايت مدار این شهرستان همانند سایر ملت قهرمان و حماسه ساز ايران اسلامي با حضور و مشاركت گسترده و كم نظير خود برگ زرين ديگري بر كتاب افتخارات نظام مقدس جمهوري اسلامي افزودند و اعتماد و عزم استوار خود را در تحقق آرمان هاي رهبرانقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) و شهدا به عرصه ظهور رساندند.

پور بابائی افزود : يك بار ديگر ملت ایران با لبيك به نداي رهبر فرزانه انقلاب حضرت آيت اله العظمی خامنه اي(مد ظله العالي) بينش و اراده استوار خود را با خلق حماسه اي بزرگ به ثبت رساندند و مشت محكم ديگري بر دهان دشمنان قسم خورده نظام اسلامي زدند.

وی گفت : حماسه عظيم 24 خرداد نشان داد كه مردم بيدار ايران اسلامي با هوشمندي و بصيرت خود همواره در صحنه دفاع از نظام و آرمان هاي الهي آن حضور داشته و اجازه دخالت بيگانگان در سرنوشت شان را نخواهند داد.

فرماندار شهرستان قشم نیز گفت: اینجانب مراتب سپاس و قدردانی خود را از شما مردم شهید پرور ، ولایتمدار و حافظان خطه نیلگون خلیج فارس که با حضور 85 درصدی ، حماسه ای سیاسی را رقم زده اید تشکر ن می کنم.

مسعود سالاری افزود: ملت قهرمان و حماسه ساز ایران اسلامی با لبیک به ندای آیت الله خامنه ای در یکی دیگر از آزمون های مهم و سرنوشت ساز ، سربلند و سرافراز بیرون آمد و با حضور گسترده خود در انتخابات ، بصیرت و ولایت پذیری خود را به دنیا اثبات کرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.