آیت الله جوادی آملی در پیامی خطاب به ملت شریف، انقلابی و متدین ایران اسلامی از حضور حماسی و کم نظیر مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارن قم ، در این پیام خطاب به ملت بزرگ ايران آمده است : با سلام و دعا، ضمن تهنيت اعياد شعبانيه به ويژه ميلاد مسعود مهدي موجود موعود(عج)، يادآور مي‌شوم حضور حماسي شما در صحنه انتخاب رئيس جمهور محترم، توفيق الهي بود كه بايد در برابر آن شكر بكنيم؛ ﴿مَا بِكُم مِّن نِّعْمَةٍ فَمِنَ اللَّهِ، هماهنگي ملكوت اسلام و ناسوت ايران، فرهيختگاني مي‌پروراند كه هم ستون شريعت را استوار؛ «الصلاة عمود الدين» و هم ستون سياست را با تدبير و اميد افراشته نگه مي‌دارند؛ «إِنَّمَا عِمَادُ الدِّيْنِ وَ جِمَاعُ الْمُسْلِمِيْن وَالْعُدَّةُ للْأَعْدَاءِ الْعَامَّةُ مِنَ الْأُمَّةِ».

انتظار مي‌رود رئيس جمهور منتخب اين ملت بزرگ براي وفا به عهد از تمام ظرفيت‌ها استفاده كرده و از هيچ كوششي دريغ نكند و با بهره ‌وري از رهنمود رهبر محترم و مراجع تقليد و اساتيد و متخصّصان فنون، جهت استقلال نظام اسلامي و صيانت شئون داخلي و خارجيِ كشور سعي بليغ فرمايد.

اميد است ذات اقدس الهي روح مطهر امام راحل و شهدا را با انبيا محشور بفرمايد و كشور وليّ عصر را تا ظهور آن حضرت از هر گزندي محافظت بفرمايد و ملت بزرگ ايران اسلامي را همواره سرفراز نگه بدارد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.