معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران گفت: از مهم ترین اهداف برنامه کاری شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران تأمین زیرساخت های مورد نیاز ساکنین مسکن مهر پردیس است.

سید مجید صالحی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: در سال 92 تعداد انشعابات نصب شده در پردیس به یک هزار و 367 واحد مسکونی رسیده که تأثیر بسزایی در حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی آبهای زیر زمینی دارد.

وی به اجرای بیش از یک هزار و 600 متر طول شبکه جمع‌ آوری فاضلاب اشاره کرد افزود: انشعابات فاضلاب مذکور در سایت های چناران یک، بهارستان سه، افرا، زیتون، نارون و سرو واقع در منطقه سرمایه گذاری مسکن در فاز سه شهر جدید پردیس واگذار شده است.

صالحی افزود: همچنین با توجه به اهمیت تأمین آب شرب و واگذاری انشعاب آب و فاضلاب به واحدهای احداث شده در قالب مسکن مهر تعداد یک هزار فقره انشعاب آب در سایتهای ساتراپ و هسا واقع در فاز سه پردیس برقرار شد.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران اضافه کرد: کل عملیات آبرسانی از مخزن تا ورودی اراضی سرمایه گذاری مسکن مهر و شبکه توزیع داخلی سایت به طول حدود یک و نیم کیلومتر با پیشرفت فیزیکی 100 درصد اجرا و اکثر انشعابات آب ورودی بلوکها نصب و در حال بهره برداری است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.