خواننده کشورمان گفت : ویروسی به عنوان موسیقی بدون هویت در موسیقی ما رخنه کرده است و این باعث می شود که هویت موسیقی اصیل ما دچار آسیب شود.

حسن فدائیان هنرمند موسیقی کشورمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورود وضعیت موسیقی ایران در شرایط فعلی گفت :ریشه های موسیقی ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در فضای بهتری نسبت به دوران قبل از انقلاب اسلامی در حال رشد است و مسیر پیشرفت و ترقی را طی می کند .علاقه ها به منظور آموزش در این بخش از هنر زیاد شده است .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به اینکه ویروسی به عنوان موسیقی بدون هویت در موسیقی ما رخنه کرده است تصریح کرد :ویروسی به عنوان موسیقی بدون هویت در موسیقی ما رخنه کرده است و این باعث می شود که هویت موسیقی اصیل ما دچار آسیب شود به خصوص بهترین های ما در حوزه موسیقی از این دنیا می روند و دومی برای جایگزینی آنها وجود ندارد .

این هنرمند موسیقی کشور مان در خاتمه با تاکید بر اینکه فضای موسیقی اصیل در حال خاموشی است اظهار داشت :چون قشر جوان ما در حوزه موسیقی کمتر به دنبال رشد و پرورش در حوزه موسیقی اصیل ایرانی هستند .موسیقی اصیل ما در شرایط فعلی گم شده است .

فدائیان در خاتمه اظهار داشت : جوانان ما آلوده موسیقی بی ریشه شده اند و در این مورد می توان نظری پنجاه ،پنجاه داشت باید متاسفانه گفت فضای موسیقی در حال خاموشی است و باید برای این اتفاق مسئولان حوزه فرهنگ و هنر فکریث جدی کنند ./س



برچسب ها: موسیقی ، انقلاب ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.