قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند از حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر کرد.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ حجت الاسلام علی رضایی بیرجندی در پیامی به همین مناسبت تصریح کرد: رجاء واثق دارم که حماسه پر شکوه 24خرداد 92 برای همیشه در صفحات درخشان انقلاب اسلامی ثبت و ضبط شده و آیندگان بر بیداری و حضور منسجم و تأثیر گذار پدران ومادران خود درود خواهند فرستاد.

امام جمعه بیرجند در پیام خود آورده است: امیدوارم دولت یازدهم قدر این حضور حماسی را دانسته و پیمودن راه تعالی و پیشرفت ایران اسلامی را برای نیل به اهداف بلند مدت امام راحل عظیم الشأن (ره) و شهیدان گرانقدر و ایثارگران عزیز انقلاب و خدمت صادقانه به ملت بزرگ ایران را وجه همت خود سازد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: ضمن تبریک خلق حماسه بزرگ و جاودان به رهبر عزیز و فرزانه انقلاب اسلامی امام المسلمین آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) و همه دلسوزان نظام، مراتب قدر شناسی و سپاسگزاری خود را از حضور گسترده و وحدت آفرین ملت بزرگ و شریف ایران در جای جای میهن اسلامی بعنوان برندگان واقعی انتخابات بویژه از حضور وسیع، پرشکوه و امیدوار کننده مردم فهیم و انقلابی استان خراسان جنوبی به پیشگاه با عظمت آنان تقدیم می نمایم./س

برچسب ها: حضور ، حماسی ، تقدیر ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.