مهمترين عناوين روز گذشته به شرح زير مي باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛

سخنرانی سید حسن نصرالله , دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت روز جانباز آغاز شد که مشروح آن ارائه می شود:
"يوکيا آمانو" مديرکل آژانس بين المللي انرژي اتمي در جديدترين اظهارنظر خود اعلام کرده است که رييس جمهور بعدي ايران هر کسي که باشد آن نهاد بين المللي به مذاکرات هسته‌اي خود با جمهوري اسلامي ايران ادامه خواهد داد.
"استيفن هادلي" مشاور امنيت ملي دولت "جورج دبليو بوش" رييس جمهور آمريکا و "جوزف ليمبرت" سناتور دموکرات پيشين در مقاله جديدي که در روزنامه "واشنگتن پست" به آمريکا و ساير کشورهاي غربي توصيه کرده اند تا علاوه بر تجديدنظر در رويکردشان پيشنهادات بهتري را به ايران ارايه کنند.

هفته نامه آمریکایی نیویورکر در تازه ترین مقاله خود به بهانه رسوایی اخیر دولت آمریکا درباره جاسوسی از شهروندان به بررسی و تحلیل روند سیاسی و تغییرات دولت اوباما پرداخته است .

وزارت امور خارجه روسيه اعلام کرد سرگئي لاوروف وزير امور خارجه اين کشور به جان کري وزير امور خارجه آمريکا اطلاع داد افزايش حمايت نظامي آمريکا از نيروهاي مخالف بشار اسد رئيس جمهور سوريه با افزایش خشونت ها کمکی به رفع بحران سوریه نمی کند .

حماسه آفريني ملت ايران در انتخابات روز گذشته همچنان در صدر اخبار رسانه هاي بين المللي قرار دارد.

معاون وزير خارجه روسيه گروه هاي مسلح تروريستي و جبهه تروريستي النصره وابسته به القاعده را مسئول قتل شصت نفر در يکي از روستاهاي ديرالزور دانست.

شبكه روسيااليوم از به تصرف درآمدن دو روستاي "الاحمديه والخامسيه" در منطقه الغوطه الشرقيه سوريه از سوي ارتش اين كشور خبر داد.

کاخ سفید با وجود پافشاری برای ارائه کمکهای تسلیحاتی و لجستیکی به گروه های مسلح در سوریه، هنوز با طرح ایجاد منطقه پرواز ممنوع در این کشور مخالف است.

توگاری و یا Xperia ZU نام اولین تبلت سونی می باشد، که به هدف رقابت با سری نوت محصولات سامسونگ در آینده ای نزدیک معرفی خواهد شد، شایعات پیرامون این محصول و مشخصات آن زیاد بوده است اما گویا مشخصات نهایی این محصول منتشر شده است و فقط باید تا زمان عرضه ی آن صبر کرد.

تروریستهای مسلح در شرق سوریه مسجد و حسینیه شیعیان سوری را منفجر کردند.

جان كري وزير امورخارجه آمريكا بار ديگر ادعاهاي بي پايه واساس خود را درخصوص حزب الله وسوريه تكرار اسد.
برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار