غضنفر ركن آبادي سفير ايران در لبنان خبر منتشر شده در روز گذشته مبني بر تهديد به مرگ وي از سوي افراد ناشناس را تكذيب كرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از النشره:"غضنفر ركن آبادي" سفير ايران در لبنان در مصاحبه اي تلويزيوني با اشاره به اينكه كشته شدن "هاشم السلمان" كه در مقابل سفارتخانه ايران در بيروت رخ داد هيچ ارتباطي با اين سفارتخانه نداشت افزود:زدوخوردهاي صورت گرفته نزديك به 500متر از سفارتخانه ايران در بيروت فاصله داشت ودر مقابل آن به وقوع نپيوست.

وي در ادامه اعلام كرد:ما از مسئولات مربوطه لبناني براي عدم تكرار چنين حوادثي خواستار تحقيق در خصوص اين موضوع واعلام نتايج آن به سفارت ايران در بيروت شديم اضافه كرد:همواره موضع ما بر همبستگي،ثبات وتحكيم وحدت ملي در لبنان پايه ريزي بوده است.

"ركن آبادي" در بخش ديگري از سخنان خود درخصوص انتشار خبري از سوي روزنامه"السياسه" كويت در روز گذشته مبني بر تهديد به مرگ وي وكاركنان سفارت ايران در لبنان از سوي افراد ناشناس اين خبر را تكذيب كرد واظهار داشت:براي بار اول نيست كه از اين اخبار كذب مي‌شنوم.

سفير ايران در لبنان همچنين در خصوص ديدار خود با "ميشل سليمان" رئيس جمهور لبنان اظهار داشت:اين ديدار در راستاي احضار سفير نبوده است و در آن به بررسي حادثه اي كه در محوطه سفارت ايران در لبنان پرداخته شد.

انتهاي پيام/


برچسب ها: رکن ، آبادی ، لبنان ، بیروت ، مرگ ، تهدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار