دبیر دوم کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت:تخصیص عدالت و نظارت دقیق در حوزه سلامت کشور برای بهره مندی قشرهای مختلف جامعه از خدمات پزشکی باید در اولیت فعالیت های دولت آینده قرار گیرد.

احمد آریایی، در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه تخصیص عدالت در حوزه سلامت کشور باید در اولویت فعالیت های رئیس جمهور آینده قرار گیرد، گفت: دولت آینده باید شرایطی ایجاد کند که قشرهای مختلف جامعه به ویژه مناطق محروم کشور به راحتی به خدمات پزشکی دسترسی داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تقویت بیمه های درمانی از اهمیت به سزایی برخوردار است، تصریح کرد: بیمه های درمانی کشور باید از نظر ساختاری اصلاح شوند و دولت آینده بر پرداخت به موقع و مناسب هزینه ها از سوی آن ها به بیماران نظارت دقیق داشته باشند.

آریایی نژاد خاطرنشان کرد: پرداخت دیر هنگام تعرفه ها بهانه ای برای دریافت زیر میزی از سوی پزشکان شده است بنابراین این مهم نیز نیاز به نظارت دولت دارد.
همچنین پرداخت به موقع هزینه ها به پزشکان موجب کاهش مبالغ دریافتی از بیماران می شود و چنانچه رعایت این امور از سوی دولت آینده نادیده گرفته شود از عدالت فاصله گرفته است./ح
برچسب ها: عدالت ، دولت ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار