حال و هوای پایتخت معنوی ایران نیز همانند سایر نقاط کشور، حال و هوایی انتخاباتی است و شهروندان مشهدی برای رفتن پای صندوق های رای و انتخاب منتخب خود برای ریاست جمهوری و همچنین کاندیداهای اصلح خود در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر لحظه شماری می کنند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد مهلت قانوني تبليغات 628 نامزد شوراي اسلامي شهر مشهد كه از 16خرداد براي كسب يكي از 25كرسي شوراي اسلامي شهر آغاز شده بود از ساعت8 صبح امروز به پايان رسيده و در اين مدت نامزد‌ها به اعلام برنامه‌ها و سياست‌هاي خود پرداختند.

به همین منظور در همين راستا، استاندار خراسان رضوی با صدور اطلاعيه‌اي از مردم برای حضور در انتخابات 24خرداد دعوت كرد.

در اطلاعيه محمدحسين فروزانمهر آمده است: 24خرداد نویدبخش فرارسیدن زمان حضور هوشمندانه زنان و مردان متعهد ایران اسلامی در آزمونی تازه از طریق شرکت در انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاست.

همچنين اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با صدور بیانیه‌ای اعلام كرد: امروز که در آستانه آزمون بزرگ انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهاي اسلامي شهر و روستا قرار داریم، یقیناً دشمنان کینه‌توز ما درصددند از این فرصت برای رخنه در نظام مقدس ايران اسلامی و واردساختن ضربات شیطانی استفاده کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ملت ولایت‌مدار و بابصیرت ایران هم‌زمان با ایام بیست‌و‌چهارمین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب با لبیک به ندای مرشد زمان، خلف صالح و امین خمینی کبیر آماده می‌شوند تا با شعور انقلابی خویش در صحنه انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری و همچنین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حماسه‌ای نو در عرصه سیاسی خلق نمایند و یک بار دیگربا حضور مقتدرانه خویش دیده‌های استکبار فتنه‌آفرین را کور

کنند.

آمادگي پليس براي ايجاد فضاي آرام در برگزاري انتخابات

فرمانده انتظامي مشهد نيز اعلام كرد: براي برگزاري انتخابات آرام از آمادگي كامل برخورداريم.

سرهنگ احد كريمي عنوان كرد: در همه نقاط شهر در سطح گسترده و جاهايي كه بيشتر احساس نياز مي‌شود، نيروهاي‌ انتظامي مستقر شده‌اند.

 

 

برچسب ها: مشهد ، انتخاب ، لحظه ، شماری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.