مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: تجربه و کاردانی محمد مایلی کهن تیم صبا را برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور حسابی آبدیده می‌کند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، ناصر بختیاری‌زاده تصریح کرد: سومین روز تمرینات را سپری کردیم و خوشبختانه شرایط تیم خوب است، بازیکنان انگیزه زیادی دارند و از تجربیات محمد مایلی‌کهن برای کسب آمادگی حضور در لیگ جدید خوب بهره می‌برند.

وی با بیان اینکه کادر فنی تمرینات خوب، کلاسیک و پیشرفته‌ای را برای افزایش میزان آمادگی تیم در تمرینات در نظر گرفته است اضافه کرد: مراحل مختلفی برای آماده‌سازی تیم در آستانه لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور طراحی کرده‌ایم و گام به گام جلو می‌رویم.

مربی تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: زمان ما برای آغاز لیگ کمتر از یک ماه است و سعی خواهیم کرد از این فرصت برای تشکیل یک تیم قوی و منسجم برای فصل جدید لیگ برتر بهترین بهره را ببریم، بازیکنان بعد از پایان لیگ قبل بدن‌ها را رها نکرده و تمرین اختصاصی آنها موجب شده شرایط خوبی داشته باشند.

وی ادامه داد: تمرینات ما در اردوی آماده‌سازی اردبیل از روز بیست و پنجم خرداد ماه آغاز خواهد شد اما تا قبل از آن یک جلسه در قم تمرین کردیم و حالا هم در تهران هستیم و در مجموع خوشبختانه وضعیت بسیار خوبی بر تمرینات حاکم است و از کادر فنی گرفته تا بازیکنان همگی با روحیه و انگیزه بالا به کار آماده‌سازی تیم می‌پردازند تا نتایج خوبی در لیگ سیزدهم کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال صبای قم در ادامه به برنامه‌های پیش‌بینی شده کادر فنی تیم فوتبال صبای قم در راه کسب آمادگی لازم برای لیگ سیزدهم اشاره کرد و افزود: تمرینات بدنسازی، کارهای تاکتیکی و سپس برگزاری دیدارهای تدارکاتی تیم خوبی را برای لیگ جدید مهیا می‌کند./س

برچسب ها: قم ، تجربه ، میلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.