يك كارشناس سياست خارجي گفت: غرب در رابطه با ايران بر سر يك دوراهي قرار گرفته و تهديدهاي دشمن فقط براي كمرنگ كردن حضور مردم ايران در انتخابات است.

" محمد ساجدي " در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برنامه آمريکا براي تقويت سايبري کشورهاي خليج‌فارس در مقابل ايران، اظهار داشت: اين تهديدها يک نوع استراتژي تبليغاتي غرب عليه جمهوري اسلامي ايران بوده و براي اولين بار نيست که آمريکا دست به اينگونه اقدامات مي‌زند.

وي ادامه داد: غرب با اعمال اين تهديدها درصدد است پروژه ايران هراسي را در کشورهاي غربي مطرح کند تا آنها از قدرت و اقتدار ايران احساس خطر کنند، در صورتي که قدرت و اقتدار ايران در منطقه، امنيت کشورهاي عربي را  زير سوال نخواهد برد.

ساجدي تصريح كرد: بخش عمده‌اي از موضع‌گيري‌هاي منطقه‌اي عليه ايران، با زمينه‌سازي غرب و آمريكا انجام مي‌گيرد چرا‌كه اين كشورها هرگز بر اساس منافع‌ملي و سياست‌هاي كلي خود به طور مستقل عمل نكرده‌اند.

وي در ادامه افزود: غرب در رابطه با ايران بر سر يك دوراهي قرار گرفته و تهديدهاي دشمن قط براي كمرنگ كردن حضور مردم ايران در انتخابات است.

اين كارشناس سياست خارجي با تاکيد بر اينکه اين تهديدها تاثيري بر مقاومت مردم کشورمان نداشته خاطرنشان كرد: مردم ايران در طي تاريخ در برابر فشارهاي غرب همواره مقاومت كرده‌اند بنابراين اين تحريم‌ها تاثيري بر اراده ملت در خلق حماسه سياسي  نخواهد داشت.

گفتني است؛ دولت آمريكا در حال حاضر برنامه‌اي را آغاز كرده تا بر اساس آن، در مقابل آنچه زرادخانه رو به گسترش سلاح‌هاي سايبري ايران خوانده، از متحدان خود در منطقه خاورميانه حمايت كرده و به آنها كمك كند.سه كشور عربستان، امارات، بحرين در اين فهرست قرار دارند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: سایبری ، ایران ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار