مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ملت ایران 24 خرداد به رئیس جمهور عمل‌گرا، با تجربه و توان مدیریتی شایسته رأی می‌دهند و از رأی به کاندیدایی که به شعار اکتفا می‌کند، پرهیز می‌کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت‌الاسلام مهدی ستوده اظهار داشت: ما در دهه چهارم انقلاب برای رسیدن به افق چشم‌انداز 20 ساله و رفع نواقص و چالش‌های ملی و بین‌المللی به یک رئیس ‌جمهور مقتدر، شجاع، با تجربه و توانمند نیاز داریم تا با حفظ اصول انقلاب سعی کند کشور را در تمام جنبه‌ها از مشکلات و چالش‌ها رهایی بخشد.

وی در ادامه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نظام مردمی و دارای اهداف عالیه ارزشی و انسانی همیشه توانسته است در مسیر تحول مثبت قرار گیرد به طوریکه در این 34 سال ملت ما با تکیه بر اصول و عهدی که با امام و شهدا بستند هرگز از معیارهای خود تنازل نکردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل خاطر نشان کرد: رئیس جمهور آینده ما باید با پایبندی و وفاداری به گفتمان امام و رهبر فرزانه انقلاب برجستگی‌های مدیریتی، اجرایی، شاخصه مردم‌داری، شجاعت و پایبندی به ولایت فقیه را نشان دهد و در تمام حوزه‌های سیاسی، اجرایی، اجتماعی و اقتصادی بتواند با کارآیی بالا مدیریتی توانمند به دنیا عرضه کند.

حجت الاسلام ستوده اضافه کرد: برخلاف تبلیغات دشمنان که رئیس جمهور ضعیف‌النفس و فاقد معیارهای صحیح را تبلیغ کرده و آنها را برای مردم شایسته جلوه می‌کنند، مردم ما قطعاً در دو سه روز آینده با درک و فهم عمیق و بصیرتی نافذ صالح‌ترین کاندیدا را از بین شش نفر بر می‌گزینند تا کشور با انتخاب رئیس ‌جمهور مقتدر در مسیر عزت والاتر قرار گیرد.

وی در پاسخ به ضرورت وحدت و همدلی اصولگراها در صحنه انتخابات و مشارکت بالای مردم برای پیروزی قاطع کاندیدای مورد نظر آنها بیان کرد: اگر از بین شش نفر کاندیدا افراد دیگری نیز براساس معیارها و شاخص‌های رأی‌آوری انصراف داده و کنار بکشند قطعاً تنور انتخابات داغ‌تر شده و بستر برای پیروزی اصولگرایان و کامیابی آنها فراهم می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان شرط اصلی در انتخابات پیش رو برای به انزوا کشیدن دشمنان را حضور حداکثری و با شکوه مردم توصیف کرد و ادامه داد: ما اعتقاد داریم که مردم همیشه سربلند ایران با حضور حداکثری خود یک مصونیت به نظام و معیارهای ارزشی می‌بخشند و دشمنان را از حرکت‌ها و اقدامات خبیث ناامید می‌کنند.

حجت الاسلام ستوده گفت: البته در این مسیر ملاک‌های رهبر فرزانه انقلاب برای شاخص شدن اصلح‌ترین کاندیدا کاملاً معلوم و مشخص است که هر کس براساس این رهنمودها کاندیدای اصلح را برگزیند به توفیق و تداوم نظام کمک می‌کند.

وی در ادامه افزود: مردم ما سرنوشت چهار ساله خود را به دست خود رقم می‌زنند و اجازه نمی‌دهند عده‌ای با نگاه‌ها و نگرش‌های قیوم‌ معابانه بخواهند برای آنها تصمیم‌گیری کنند در حالی که ملت ما با انتخاب رئیس جمهوری کارآمد در حقیقت در چهار سال آینده به تحقق چشم‌انداز نظام و برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت کمکی واقعی می‌کنند/س.

برچسب ها: اردبیل ، رئیس ، جمهور ، عمل ، گرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.