استاندار اردبیل با اشاره به حساسیت و اهمیت ویژه انتخابات 24 خرداد خاطر نشان کرد: در شرایطی که همه دنیا به این انتخابات چشم دوخته حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی لازم است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / نیکزاد اضافه کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران آزادترین و سالم‌ترین انتخابات جهان و نمایش شور و شعور سیاسی و عزت و اقتدار ملت ایران است.

وی با اشاره به تاکیدات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در زمینه انتخابات امسال بیان کرد: فارغ از اینکه مردم به چه کسی رأی می‌دهند همه باید برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنیم چرا که بحث و اهمیت اول در این انتخابات حضور حداکثری و حماسی در پای صندوق‌های رأی است.

نیکزاد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تمام دوستان و دشمنان، انتخابات شوراها و ریاست جمهوری را رصد می‌کنند، یادآور شد: ملت فهیم و آگاه ایران اسلامی با شرکت گسترده و پرشور در این رویداد مهم، بار دیگر دوستان را خوشحال و دشمنان و بدخواهان نظام را مأیوس و ناامید می‌کنند.

وی انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی را ثمره و دستاورد بزرگ انقلاب و خون شهدا دانست و ادامه داد: حتی یک رأی در انتخابات سرنوشت‌ساز است و به واسطه برگزاری انتخابات امور مردم به خود آنان سپرده می‌شود.

استاندار اردبیل گفت: هر برگ رأی ملت شریف و ولایی ایران به مثابه خار و تیری به چشم دشمنان و مهر تأییدی بر حقانیت نظام اسلامی است.

نیکزاد افزود: فرامین و رهنمودهای رهبری درباره انتخابات، مسئولیت مدیران دستگاه‌های اجرایی را سنگین‌تر کرده و از آن جایی که در نظام جمهوری اسلامی ایران تمام مسئولان مستقیم و یا غیر مستقیم با آرای مردم انتخاب می‌شوند، مدیران هم باید از فرصت خدمتگزاری به نحو احسن و شایسته در حل مشکلات مردم استفاده کنند.

وی تصریح کرد: امکانات لازم برای برگزاری انتخابات به یادماندنی و پرشور در استان اردبیل فراهم شده و امیدواریم آحاد مردم این منطقه و استان با شرکت پرشور و شعور در انتخابات 24 خرداد تمام دسیسه‌های دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر آب کنند/س.

برچسب ها: اردبیل ، چشم ، دنیا ، به ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.