مدير ارتباطات و بازاريابي بانک کارآفرين گفت: بانک کارآفرين در سال 92 افزايش 50 درصدي منابع و سپرده هاي بانکي را در دستور كار خود قرار داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، سيد غلامرضا کاظمي دينان مدير ارتباطات و بازاريابي بانک کارآفرين در نخستين هم انديشي اين بانک با اصحاب رسانه از رشد 30 درصدي منابع اين بانک در سال 91 خبر داد و افزود: هدف و برنامه اصلي بانک کارآفرين در سال 92 افزايش 50 درصدي منابع و سپرده هاي بانک است.  
 
وي به پرداخت سود قطعي به کليه سپرده گذاران اين بانک در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال گذشته علاوه بر سود الحساب پرداختي قبلي، 2.8 درصد سود قطعي به کليه سپرده گذاران پرداخت شد.  
 
کاظمي دينان از ارائه دو سپرده جديد شميم و شقايق در اين بانک خبر داد و گفت: افتتاح حساب اين دو سپرده از 11 خردادماه در شعب سراسر کشور بانک کارآفرين شروع شده است.  
 
به گفته او، حداقل مبلغ براي افتتاح حساب سپرده سرمايه گذاري کوتاه مدت شميم 100 ميليون ريال ذاست و به اين سپرده سود روز شمار تعلق مي گيرد.  
 
مدير ارتباطات بانک کارآفرين در مورد سپرده سرمايه گذاري بلند مدت شقايق هم گفت: مبلغ افتتاح سپرده سرمايه گذاري شقايق محدوديت ندارد و سود اين سپرده به صورت ماهانه پرداخت مي شود.
 
وي در مورد ميزان معوقات اين بانک به نوسانات ارزي اخير اشاره کرد و گفت: هيچ بانکي نيست که گرفتار اين مسئله نباشد اما بدهکار بزرگ نداريم چرا که در اين بانک با احتياط تسهيلات پرداخت شده و اعتبار سنجي مشتريان به خوبي صورت گرفته است.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار