وزير نيرو گفت : وزارت نيرو براي تامين برق مورد نياز مشتركين تمهيدات لازم را انديشيده و برنامه ريزي هاي لازم را انجام داده تا تابستان پيشرو را بدون خاموشي سپري كنيم .

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران مجيد نامجو وزير نيرو گفت : چند پروژه بزرگ در دولت دهم كلنگ زني شده اند كه ميتوان ه سد بختياري به عنوان بلندترین سد بتنی جهان اشاره كرد كه این پروژه از مدت‌ها قبل به دست چینی‌ها فاینانس شده بود اما به دلیل مشکلاتی به متخصصان داخلي واگذار شد .

وي افزود: 38 شرکت توزیع داریم که طبق قانون اصل 44 بايد به بخش خصوصي واگذار شوند و شرکت‌هایی که قرار است واگذار شوند باید از هر لحاظ شفاف باشد

وي ادامه داد : زيان هاي انباشته شركت هاي توزيع  به شرکت‌های مادر تخصصی منتقل شد و باید  در امر واگذاری به اهلیت شركت هاي خريدار را در نظر گرفت .

وزير نيرو در پاسخ به سوال خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران در خصوص تامين برق پايدار براي مشتركين در فصل تابستان گفت : برای تابستان پیش بینی کردیم که پیک مصرف 46 هزار مگاوات باشد و ميزان مصرف را مديريت خواهيم كرد .

وي خاطرنشان كرد :وزارت نيرو براي تامين برق مورد نياز مشتركين تمهيدات لازم را انديشيده و برنامه ريزي هاي لازم را انجام داده تا تابستان پيشرو را بدون خاموشي سپري كنيم .
انتهاي پيام/
برچسب ها: وزیر نیرو ، برق ، تابستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار