مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم از حضور ملی پوش این تیم در ترکیب اصلی تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در چارچوب رقابت‌های انتخابی جهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، علی خوشرفتار تصریح کرد: تنها ملی پوش تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم نایب قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در تیم ملی اعزامی به رقابت‌های آسیایی محمد محمدنژاد است.
وی ادامه داد: تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در رده سنی جوانان برای نخستین بار به رقابت‌های آسیایی بسکتبال با ویلچر اعزام می‌شود، مسابقاتی که با حضور تیم‌های آسیایی به منظور شناخت سه تیم صعود کننده به رقابت‌های جهانی بسکتبال با ویلچر جوانان انجام خواهد شد.
مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم اضافه کرد: محمدنژاد یکی از بازیکنان جوان و آینده‌دار استان قم در رشته بسکتبال با ویلچر و از استعدادهایی است که سال‌ها می‌تواند به عنوان بازیکنی قابل اتکاء در سطح اول بسکتبال با ویلچر کشور بدرخشد.
وی خاطرنشان کرد: برای حضور در مسابقات انتخابی بسکتبال با ویلچر جوانان جهان محمدنژاد به عنوان یکی از اعضای تیم ملی همراه با سایر ملی پوشان جوان تیم بسکتبال با ویلچر کشورمان روز دوشنبه راهی محل برگزاری این مسابقات شدند.

خوشرفتار با بیان اینکه از سوی مسئولان برگزاری مسابقات کشور تایلند به عنوان میزبان این بازی‌ها انتخاب شده است، اضافه کرد: به همین منظور 12 ملی پوش جوان تیم بسکتبال با ویلچر کشورمان برای حضور در رقابت‌های انتخابی جهان عازم تایلند شدند.

خوشرفتار اظهار کرد: مسابقات انتخابی آسیا نیز با حضور تیم‌های ایران، استرالیا، ژاپن، مالزی و تایلند از امروز به مدت هشت روز تا بیست و هشتم خرداد ماه در شهر بانکوک برگزار می‌شود و سه تیم منتخب به جمع تیم‌های راه یافته به مسابقات جهانی، اضافه می‌شوند./س

برچسب ها: قم ، ملی پوش ، ایثار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.