دانشجويان نقش مهمي در تعيين سرنوشت آينده كشور دارند و بايد آگاهانه و با درايت تام در انتخابات رياست جمهوري شركت کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، نماينده مردم خراسان شمالي در مجلس خبرگان رهبري در جمع هيات رئيسه واحد بجنورد گفت:حضور پرشور مردم در انتخابات 24 خرداد ماه در تبيين اسلام ناب محمدي و خنثي سازي توطئه هاي دشمنان نقش مهمي خواهد داشت.
آيت الله مهمان نواز با اشاره به نقش آفريني جوانان بالاخص دانشجويان در انتخابات گفت:دانشجويان نقش مهمي در تعيين سرنوشت آينده كشور دارند و بايد آگاهانه و با درايت تام در انتخابات رياست جمهوري شركت كرده و پيروزي اسلام و نظام جمهوري اسلامي را به منصه ظهور گذارند.

وي با تاكيد بر وحدت اسلامي در بين آحاد مردم ايران در اين انتخابات افزود:بنا به فرمايشات مقام معظم رهبري "انتخابات مظهر اقتدار نظام اسلامي و آبروي نظام است" و حضور پرشور مردم در انتخابات 24خردادماه مي تواند در سربلندي ايران اسلامي و ياس و نااميدي و خنثي سازي توطئه هاي دشمنان نقش مهمي ايفاء كند.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرنگان رهبری تصریح کرد:مردم غيرتمند ايران اسلامي بايد با حفظ وحدت در راستاي تقويت سياست هاي اسلامي و عزتمندي كشور به درستي عمل كنند و با اقتدار آرمان هاي امام راحل و شهداي هشت سال دفاع مقدس را با روشنگري دنبال كنند و از اين امتحان بزرگ الهي سربلند بيرون آيندب/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.