نخستین کنفرانس بین المللی جهت گیری های نوین در کسب و کار، مدیریت، مالی و اقتصاد سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان با همکاری دانشگاه مدیترانه شرقی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، کنفرانس بین المللی "جهت گیری های نوین در کسب و کار، مدیریت، مالی و اقتصاد (ICNDBM 2013)" توسط سازمان مدیریت صنعتی و با همکاری دانشگاه مدیترانه شرقی (EMU)، در روزهای 21 الی 23 شهریور 1392 (12 الی 14 سپتامبر 2013) در شهر فاماگوستای کشور قبرس برگزار خواهد شد.

این کنفرانس با تمرکز بر موضوعات تخصصی مدیریت، بازاریابی، حسابداری، بانکداری، اقتصاد و مالی، فرصتی برای ارائه پیشرفت های جدید و نتایج تحقیقات در زمینه های نظری، عملی و کاربردی می باشد.

هدف از این کنفرانس کمک به دانشگاه ها و مدیران شرکت ها برای افزایش درک خود از جهت گیری های جدید در کسب و کار و مدیریت در بازارهای نو ظهور و نیز بحث در مورد مسائل اخیر، ایده ها و راه حل های نوآورانه در کسب و کار، مدیریت، امور مالی و اقتصاد می باشد.

مهلت ارسال متن کامل مقالات: 29 تیر ماه 1392 (July 20, 2013)،و آخرین مهلت ثبت نام: 24 مرداد ماه 1392 (August 15, 2013) می باشد.

زبان کنفرانس انگلیسی بوده و مقالات نیز باید به زبان انگلیسی ارسال شوند.

مکان کنفرانس:قبرس شمالی، شهر فاماگوستا، دانشگاه مدیترانه شرقی

جمهوری قبرس کشوری جزیره ای است در شرق دریای مدیترانه که پایتخت آن نیکوزیا است. این کشور به دو بخش ترک نشین و یونانی نشین تقسیم می شود که در آن، هر دو زبان ترکی و یونانی رسمی هستند. یونانی ها ارتودوکس و ترک ها مسلمان هستند. این جزیره از شمال با ترکیه، از جنوب با مصر، از شرق با سوریه و از غرب با یونان همسایه است. شهر فاماگوستا با داشتن سواحل متعدد و زیبا همراه با شن های طلایی و ظاهری بکر و طبیعی، مورد علاقه و توجه بسیاری از توریست ها قرار گرفته است. برای سفر به کشور قبرس شمالی و حضور در کنفرانس نیازی به روادید نمی باشد و بهترین راه، از طریق کشور ترکیه می باشد.

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی WWW.ICNDBM.COM مراجعه و یا با شماره های 3308155- 0411 داخلی 124 و 09143007056 دبیرخانه کنفرانس در ایران تماس حاصل فرمائید./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.