سنندج/

خروش ملت ایران در 24 خرداد دشمن را متحیر می‌کند

امام جمعه سنندج گفت:‌ خروش ملت ایران در 24 خردادماه در پای صندوق‌های أخذ رأی دشمنان را متحیر و توطئه‌هایشان را نقش برآب می‌کند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندج، ماموستا مجتهدی گفت: تمام ملت ایران به انتخابات پیش‌رو خشنود و برای مشارکت در این صحنه سرنوشت‌ساز آماده هستند.
وی با بیان اینکه انتخابات 24 خرداد تأثیر بسزایی در عرصه‌های داخلی و جهانی برای ملت ایران اسلامی دارد، افزود: حضور گسترده مردم در این انتخابات اقتدار و عظمت انقلاب را در عرصه‌های بین‌المللی افزایش می‌دهد و نقش بسزایی در حذف تحریم‌ها دارد.
امام جمعه سنندج مجتهدی اضافه کرد: دشمنان با تمام توان برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی تلاش می‌کنند ولی ملت ایران بیدارتر از همیشه این نیررنگ دشمنان را نقش برآب می‌کنند.
ماموستا مجتهدی، رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم به‌ویژه مشکلات اقتصادی را از مهم‌ترین وظیفه کاندیدای انتخابی مردم عنوان کرد و گفت: همانگونه که مردم در 24 خرداد با حضور در پای صندوق‌های رأی وفای به عهد خود را به نظام ثابت می‌کنند کاندیدای منتخب نیز با رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم وفاداری خود را به این ملت ثابت خواهد کرد./س
برچسب ها: خروش ، مشکلات ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.