در جلسات مشاوره و راهنمایی دانشجویان اعزامی به چین فرصت های مناسب برای اخذ پذیرش در سال تحصیلی جدید مورد بررسی قرار می گیرد.

گنجی دوست، رایزن علمي ایران با چین در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت:  جلسات مشاوره و راهنمایی برای آن دسته از دانشجویانی که عازم به کشور چین برای ادامه تحصیل هستند آغاز شده چنانچه این جلسات مشاوره و راهنمایی برای نخستین بار به دلیل وقت کم و اندک زمان اعزام دانشجویان در نظر گرفته شده است.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه در این جلسات توضیحاتی به دانشجویان داده می شود اظهار داشت: در کشور چین دانشگاهی تحصیلات تکمیلی همچون دانشگاه تربیت مدرس ایران وجود دارد که توضیحاتی در خصوص اعطای بورس برای آن دسته از دانشجویان که خواستار حضور و تحصیل در این دانشگاه هستند داده می شود، چنانچه در خصوص وضعیت دانشگاههای آن حوزه، وضعیت زندگی در چین و فرصت های مناسب برای اخذ پذیرش برای سال تحصیلی جدید اطلاعاتی به دانشجویان داده می شود.

گنجی دوست تصریح کرد: این جلسات در روز دوشنبه 20 خرداد از ساعت 15 تا 17 و چهارشنبه 22 خرداد از ساعت 15 یا 17 تشکیل می شود که افرادی که علاقمند به حضور در این جلسات هستند می توانند از طریق ایمیل آمادگی خود را اعلام کنند./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار