علی نادی کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال کشورمان در این دوره از مسابقات لیگ جهانی والیبال در ترکیب تیم ملی حضور نداشت.

علی نادی کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برخی مربیان و کارشناسان معتقد بودند که تیم ملی ایران در بازی هایی که مقابل تیم روسیه انجام داد در دفاع  و توپ های برگشتی مشکل داشت من نیز با این نظریه، هم عقیده هستم، در این خصوص 2 تعویض ولاسکو هم پاسخگو نبود.

وی تصریح کرد: احساس می کنم تیم ملی ایران در رقابت های لیگ جهانی بازی به بازی عملکرد بهتری را از خود به نمایش خواهد گذاشت چون برخی از بازیکنان حاضر در ترکیب تیم ملی کم تجربه هستند.

دفاع وسط اسبق تیم ملی والیبال در ادامه افزود: عملکرد ملی پوشان ایرانی در نگاه کلی مقابل روسیه خوب بود، البته این تیم روسیه ضعیف تر از تیمی است که در المپیک قهرمان شد ولی در هر شرایطی روسیه، روسیه است و من به تمامی ملی پوشان ایرانی خسته نباشید می گویم.

نادی در پاسخ به این سوال که آیا در این دیدارها جای خالی خود را در ترکیب تیم ملی احساس کردید یا خیر؟ اظهار داشت: من نمی توانم در این خصوص صحبت کنم به نظرم باید ولاسکو به عنوان سرمربی به این سوال پاسخگو باشد.

وی تصریح کرد: در برخی موقعیت ها در طول مسابقات حساس لیگ جهانی تیم نیاز به آرامش و کنترل اعتماد به نفس دارد نمی گویم اگر من بودم این مشکل وجود نداشت، اما بازیکنان با تجربه نباید در طول این دیدارها انفرادی فکر کنند./آق

برچسب ها: والیبال ، نادی ، ولاسکو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار