مراسم قرعه کشی لیگ اروپا فصل ۲۰۲۴/۲۵ در موناکو برگزار شد.

قرعه‌کشی مرحله لیگ رقابت‌های فصل ۲۰۲۴/۲۵ لیگ اروپا در کشور موناکو برگزار شد و طی آن ۳۶ تیم حاضر در این رقابت‌ها حریفان خود در مرحله نخست را شناختند.

هر تیم در مرحله لیگ با ۸ رقیب مختلف مسابقه می‌دهد که ۴ دیدار در خانه و ۴ دیدار در خارج از خانه برگزار می‌شود. گلن استرومبرگ، هافبک سابق آتالانتا و فاتح جام یوفای سال ۱۹۸۲ جام قهرمانی را از طرف مدافع عنوان قهرمانی به روی صحنه آورد و در ادامه آریتس آدوریس، گلزن سابق بیلبائو به روی صحنه آمد.

قرعه‌کشی مانند لیگ قهرمانان اروپا با حضور ۹ تیم در هریک از گلدان‌ها آغاز شد که تیم‌های رم، منچستریونایتد، تاتنهام، پورتو، آژاکس، رنجرز، اینتراخت فرانکفورت، لاتسیو و اسپارتا پراگ در گلدان اول قرار داشتند.

برنامه سید یک لیگ اروپا بدین شرح است:

قرعه کشی لیگ اروپا

برنامه سید دو لیگ اروپا بدین شرح است:

قرعه کشی لیگ اروپا

برنامه سید سه لیگ اروپا بدین شرح است:

قرعه کشی لیگ اروپا

برنامه سید چهار لیگ اروپا بدین شرح است:

قرعه کشی لیگ اروپا

در پایان مرحله لیگ تمام ۳۶ تیم در یک جدول کلی رده‌بندی می‌شوند که تیم‌های اول تا هشتم مستقیماً مجوز حضور در مرحله یک‌هشتم نهایی را به دست می‌آورند و ۱۶ تیم بعدی (تیم‌های حاضر در رده‌های نهم تا بیست‌وچهارم) در دور پلی‌آف بر سر ۸ سهمیه باقی‌مانده به رقابت می‌پردازند.

از امسال تیم‌های حذف‌شده از لیگ قهرمانان اروپا هیچ راهی به لیگ اروپا ندارند و این بهترین فرصت برای قدرت‌های حاضر در تورنمنت سطح دوم یوفاست.

 دیدار فینال رقابت‌های فصل جاری لیگ اروپا در ورزشگاه سن‌مامس، واقع در شهر بیلبائو برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار