رئیس کمیته امداد دشتستان از حمایت کمیته امداد از 10 هزار خانواده در دشتستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران سیداکبر عدنانی اظهار داشت: در آستانه 24 خرداد قرار داریم و همه باید خود را برای مشارکت در انتخابات و خلق حماسه بزرگ سیاسی آماده کنیم.

وی ادامه داد: مددجویان کمیته امداد در این انتخابات حضور پیدا می‌کنند و امیدوار هستیم تمام اقشار و گروه‌ها در خلق این حماسه همکاری و همراهی کنند.

رئیس کمیته امداد دشتستان با اشاره به خدمات کمیته امداد به مردم، خاطرنشان کرد: این نهاد نقش مؤثری در حمایت از اقشار ضعیف جامعه دارد و خدمات متنوعی ارائه می‌دهد.

عدنانی تصریح کرد: افزایش سطح کیفی خدمات و رضایتمندی مردم از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد در شهرستان است و برای این مهم نهایت توان خود را به کار می‌گیریم.

وی از خدمات کمیته امداد به 10 هزار خانوار در دشتستان خبر داد و عنوان کرد: در دشتستان بیش از 10 هزار خانوار از خدمات این نهاد بهره می‌برند و جمعیتی بالغ بر 25 هزار نفر از خدمات این نهاد استفاده مستمر دارند.

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از پرداخت مستمری به 9 هزار خانواده در دشتستان خبر داد و افزود: در یکسال اخیر به 9 هزار و 232 خانوار مستمری پرداخت شده است.

عدنانی در پایان یادآور شد: تلاش برای رسیدگی به وضعیت بهداشتی و درمانی خانواده‌های تحت پوشش مورد نظر و توجه کمیته امداد قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.
برچسب ها: عسلویه ، دشتستان ، مددجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.