آیین اختتامیه سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با حضور دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری و سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسان یوزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در این دوره از مسابقات ۱۱۱ قاری و حافظ از ۷۰ کشور جهان در سه مرحله مقدماتی، میانی و نهایی و در طول یک هفته به رقابت با یکدیگر پرداختند. 
بر اساس این گزارش 'وحید وکیلی' و 'هاشم سلطانی‌نژاد' به عنوان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در رشته های قرائت و حفظ قرآن کریم در این رویداد مهم قرآنی حضور داشتند که هر دو نفر موفق به راهیابی به مرحله نیمه نهایی شدند. 
هشت داور ایرانی و ۹ داور خارجی مسوولیت داوری این دوره از مسابقات را به عهده دارند. 
در مراسم اختتامیه نفر اول رشته قرائت در این دوره از مسابقات به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداخت. 
در این مراسم با حضور دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری و سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تجلیل از برگزیدگان این دوره مسابقات ، بیانیه هیات داوران نیز قرائت شد. 
آیین اختتامیه سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با حضور دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری، سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، کامران دانشجو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از قاریان کشور در سالن اجلاس سران برگزار شد. 
سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از ۱۰ خرداد ماه آغاز شده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار