رییس دانشگاه آزاد اسلامی خرم آباد گفت: تاکنون 20 مقاله علمی برای شرکت در اجلاس سراسری نماز به دبیرخانه اجلاس در لرستان ارسال شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران لرستان حجت الاسلام و المسلمین قاسم متقی نیا افزود: بیست و دومین اجلاس سراسری نماز با شعار نماز و سبک زندگی با رویکرد سلامت اقتصادی به میزبانی استان لرستان در خرم آباد برگزار می شود.

وی اظهار داشت: این اجلاس قرار است با این شعار محوری، 13 و 14 شهریور ماه امسال با حضور علما، فرهیختگان و صاحب‎نظران این حوزه برگزار شود.

وی تصریح کرد: اجلاس سراسری نماز در چهار محور اصلی نماز و سبک زندگی، نماز و سلامت اقتصادی، نماز و سبک زندگی اسلامیو اقتصاد سالم برگزار و مقالات ارائه شده به اجلاس نیز باید با این موضوعات باشند.

وی افزود: کمیته علمی و پژوهشی اجلاس سراسری نماز با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی خرم آ باد کار بررسی مقالات ارسالی به اجلاس را برعهده دارد.

به گفته وی، این کمیته با حضور 40 استاد دانشگاه به عنوان اساتید داور کار بررسی علمی و انتخاب مقالات برای شرکت در اجلاس را انجام می دهد.

متقی نیا اظهار کرد: براساس فراخوان اعلام شده اجلاس، نماز و سبک زندگی در آئینه قرآن و احادیث - فرهنگ سازی اقامه نماز در سیره پیامبر(ص) و ائمه معصومین(ع) - نماز و سبک زندگی از دیدگاه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) - ابعاد فردی و اجتماعی نماز در رابطه با سبک زندگی - نماز، تعاون، روحیه مشارکت و کار گروهی - نماز، بندگی و خانواده متعالی - نقش نماز یاوران در ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه - فرهنگ نماز و میانه روی در معاش - نمازجمعه و جماعت - همبستگی و مشارکت عمومی در فعالیت های اقتصادی - نماز و امنیت فردی و اجتماعی - نماز، شاخص و معیار سبک زندگی اسلامی - نماز و پیشگیری از بحران هویت - نقش نماز در مقابله با تجمل گرایی از محورهای فرعی برگزاری این اجلاس هستند./س

برچسب ها: ارسال ، دبیرخانه ، اجلاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.