27 رجب المرجب سالروز برانگیخته شدن پیامبر عظیم الشأن اسلام ، گل سرسبد بوستان هستى، پیام آور رحمت و مهرباني ، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله یکی از روزهای بزرگ خداست.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، در ادامه این پیام آمده است: روزي كه خداوند يكتا نعمت بعثت را بر آخرين فرستاده خويش، فخر کائنات و گنجینه اسرار الهی ارزاني داشت و آن را وسيله اي براي هدايت انسان از ظلمات و تاريكي به سوي نور قرار داد. در موسم زيباي بعثت و آغاز بارش آیات رحمانی با بیان زیبای « اقرا باسم ربک » زمين مركز ثقل آفرينش شد و محمد(ص) بزرگترين معجزه عالم هستي و مقدمه اي براي سعادت بشري گرديد. روزي كه وزش نسيم بعثت، عطر خوش ارزش هاي اصيل ديني را در زمين جاري ساخت و شعله هاي فروزان سنت هاي جاهلي را به خاموشي گراييد. بعثت پیامبر اکرم (ص) سرآغاز راهی شد تا انسان از شرک، بی عدالتی، تبعیض، جهل و فساد بیرون آمده و به سوی توحید، معنویت، عدالت و کرامت طي طريق نمايد. آري هنگامه اعلان نبوّت ، روز مجد و شرف، روز طلوع سعادت و عزت بشريت بود روزي كه بزرگ ترین معلم عالم بشریت برانگیخته شد و با نور قرآن، الفباي رحمت و رستگاري و سعادت را به انسان آموخت.
آري محمّد صلی الله علیه و آله و سلم سفیر خداوند بود بر بندگان تشنه حقیقت و محبّت و هدف نهایی او برای خلقت همه هستی، که لولاکَ لما خَلَقْتُ الاَفْلاکَ»گل سرسبد هستی، مایه فخر و مباهات خداوند عالم نزد ملائک و جانشین راستین او بر روی زمین. محبوبی که با جمال سیرت و صورت خود، همه پرده های تاریک جهل و حجاب های خودخواهی را کنار زد و در سیر معراجی خود از جبرائیل، امین وحی الهی، پیشی گرفت.
فرارسيدن عيد سعيد مبعث، یادآور تجلی نور الهی بر وجود منور سید کائنات، حضرت محمد مصطفی(ص) را به همه مسلمانان و پيروان راستين نبوت در سر تا سر جهان به ويژه مردم شريف و متدين استان مقدس قم تبريك عرض نموده، از درگاه ايزد منان عزت، سربلندي و سرافرازي روزافزون اسلام و مسلمين را مسالت دارم./س
برچسب ها: قم ، پیام تبریک ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.