مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز پنجشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: نظر نمايندگان مجلس و روساي ستادهاي انتخاباتي نامزدها درباره مناظره فرهنگي اجتماعي، اسامي نامزدهاي شوراي شهر تهران نهايي شد، موج سردرگمي در خط و مرز اصلاح طلبان و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

نظر نمايندگان مجلس و روساي ستادهاي انتخاباتي نامزدها درباره "مناظره فرهنگي"اجتماعي"


تعدادي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و روساي ستادهاي انتخاباتي نامزدها در گفتگو با باشگاه خبرنگاران نظرات خود را درباره دور دوم مناظرات انتخاباتي با موضوع فرهنگي و اجتماعي اعلام کردند.

برنامه تبلیغاتی کاندیداها در روز پنجشنبه 16 خرداد صدا و سیما در روز 16 خرداد ماه

میزبان برنامه تبلیغاتی حسن روحانی، علی اکبر ولایتی و سید محمد غرضی خواهد بود و مستند محمدباقر قالیباف و غلامعلی حداد عادل نیز در همین تاریخ از رسانه ملی پخش خواهد شد.

اسامي نامزدهای شوراي شهر تهران نهايی شد + ليست کامل اسامي

اسامي اعضای شورای شهر از احزاب و گروه‌هاي سياسي مختلف كشور،نهايی شد.

واکنش حداد عادل نسبت به اظهارات غیر متعارف برخی کاندیداها
کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: آیا برای برانگیخته شدن احساسات مردم، حق داریم همه تهمت‌هایی که دشمن به نظام می‌زند را به عنوان مواضع خودمان تکرار کنیم تا آن چیزهایی که دشمن دوست دارد در ایران ایجاد کند را از زبان ما بشنود.

موج سردرگمي در خط و مرز اصلاح‌طلبان

عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي گفت: كدام اصلاح‌طلب؟تنها در يك نگاه كلي ميتوان گفت طرفداران عارف و روحاني در لفظ به خط مشي اصلاحات نزديك هستند.

شکست‌ناپذیری شهدا پشتوانه ما برای دفاع از حقوق ملت ایران است
نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: اگر امروز از حقوق ملت ایران حمایت کنیم به پشتوانه شکست‌ناپذیری شهداست؛ این فقط یک شعار نیست، چرا که ما در هشت سال جنگ که دنیا به ما تحمیل کرد توانستیم پیروزی شویم و این به خاطر شهیدان است.

روحیه تکنوکراتی ندارم
محمدباقر قالیباف گفت: من که در سن 18 سالگی جلوی تانک عراقی می‌ایستادم چطور می‌توانم روحیه تکنوکراتی داشته باشم. کسانی که این نسبت‌ها را به من می‌دهند توفیق رفتن به جبهه را نداشتند و اکنون لفاظی می‌کنند.

اسامی تائید صلاحیت شدگان در پرتال فرمانداری تهران منتشر شد
فرمانداری تهران در اطلاعیه ای خطاب به داوطلبان شوراها اعلام کرد: فهرست نهائی اسامی نامزدهای تائید صلاحیت شده در پرتال فرمانداری تهران درج و اعلام شده است و نامزدها به منظور کسب اطلاع از وضعیت کد انتخاباتی خود به پرتابل فرمانداری تهران مراجعه کنند.

وقت آزمون و خطا، تكروی و قهرمان‌بازی به پايان رسيده است
كانديداي انتخابات رياست جمهوري با بیان اینکه امروز نابسامانی اقتصادی ریشه در سیاست، مدیریت و فرهنگ دارد، اقتصاد را مهم‌ترین چالش کشور دانست و گفت: شرایط کشور به گونه‌ای است که دیگر حق آزمون و خطا، تکروی و خود‌رأیی وجود ندارد.

اسلحه یا معصومیت کودکان، انتخاب با شماست + عکس و فیلم
به دنبال کشته شدن یک دختر 2 ساله توسط برادر 5 ساله‌اش، بازهم موج خشونت کودکان در ایالات متحده در مرکز توجه قرار گرفت. کودکان در این کشور به راحتی به اسلحه دسترسی داشته و دائما در معرض تبلیغات غول‌های رسانه‌ای قرار دارند. کشته شدن کودکان خردسال توسط هم‌سن و سالان خود و حمل اسلحه در مدارس ایالات متحده، به دغدغه‎ای حل نشدنی برای مقامات این کشور تبدیل شده است.

کاستی‌های قانون ورزش را جبران می‌کنم/ باید ورزش را به اهلش بسپاریم
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مدیریت ورزشی نباید سیاسی باشد، بلکه باید ورزشی باشد، گفت: کسی که هیچ اطلاعی از ورزش ندارد را می‌گذارند در رأس یک باشگاه، به خاطر این که یک مسئولیت سیاسی داشته باشد.

"طرح وكالت" در كميسيون قضايي مجلس بررسي مي‌شود


سخنگوي کمیسیون قضایی مجلس از بررسی "طرح وکالت" در کمیسیون متبوعش، براي رسيدگي بهتر به مطالبات مردم و بهبود فرآيند وكالت خبر داد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار