حرکتی که خود محور بوده و از تفکرات مختلف بهره نگیرد خطرناک است

رییس دانشگاه ارومیه در گفتگو باخبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه گفت:حضور حداکثری مردم در انتخابات توانمندی نظام جمهوری اسلامی و مردمی بودن آن را ثابت می‌کند.

دکتر حسن صدقی با اعلام مطلب فوق افزود:حضور مردم در انتخابات برنامه‌های شوم دشمن را که سعی در ایجاد شکاف بین مردم و نظام بودند را خنثی کرده و انها را مایوس می کند.

وی ادامه داد: با برگزاری انتخابات پرشور ، دشمن متوجه می شود که نظام اسلامی نظامی مردمی است بنابراین فکر پلید دخالت در امور کشور از خود دور خواهد کرد چرا که تجاوز به نظام در واقع رو در رویی با مردم است و استکبار به خوبی می‌داند که درگیری با مردم اثرات زیانباری به دنبال خواهد داشت همچنان که استکبار در عراق و سوریه زمین‌گیر شده است.

رییس دانشگاه ارومیه با اشاره به اینکه نظام ما یک نظام ولایی است اظهار کرد: در همین راستا کاندیداها نباید از خط و خطوط ولایی خارج شوند و از خواسته‌های برجسته مردم عدول نکنند.

وی همچنین حفظ استقلال نظام و قدرت هسته‌ای، عدم وابستگی به قدرتها، عدم خودباختگی و خود کم‌بینی در مقابل نظام‌های استکباری، حفظ ارزش‌های نظام بالاخص شهدا و حفظ و تقویت توانمندیهای اقتصادی نظام را از ویژگیهای یک رییس جمهور برشمرد.

وی با اشاره به راهکارهای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای اظهار کرد:باید در عرصه تبلیغات کاندیداها در مردم ایجاد بصیرت شود و به جای شعار، شعور به مردم رسانده شود.

صدقی ادامه داد:مردم دیگر علاقه ای به شعار و شعارگرایی ندارند باید هرگونه تبلیغ با شعور و آگاهی رسانی همراه باشد همانطور که مقام معظم رهبری در فرمایشات خود شعور را در بین مردم ایجاد می‌کنند و روحیه تجزیه و تحلیل را در بین مردم ترویج می دهند.

وی اظهار کرد:مهمترین انتظار جامعه دانشگاهی از کاندیداها این موضوع است که از توانمندیهای علمی کشور غافل نباشند و به تولید علم و تکنولوژی توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی با اشاره به نقش تفکرات و گرایش‌های مختلف در انتخابات اظهار کرد:تفکرها و گرایشات مختلف باید درجهت بالندگی ، توانمندی و وحدت نظام و در راستای مردم و تفکر عمومی جامعه حرکت کنند چون حرکتی که فکر کند اول و آخر حرکت است خود محور بوده و از نظرات تفکرات مختلف استفاده و بهره نگیرد به ضرر کشور و خطرناک است.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه همه مردم مخصوصا دانشگاهیان مشارکت فعال و بهینه‌ای در انتخابات خواهند داشت افزود:نهایت انتخابات، انتخاب یک شخص یا یک تفکر به عنوان رییس جمهور نیست بلکه ضربه شستی به دشمن است./س


برچسب ها: انتخابات ، تفکرات ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.