رادیو قرآن با حضور کارشناسان برجسته و قاریان بین المللی به عنوان جامعه مرجع قرآنی در برنامه های ویژه انتخابات به تببین ضرورت حضور و چگونگی خلق حماسه سیاسی می پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی رادیو  قرآن, شبکه رادیویی قرآن همگام با دیگر شبکه های رادیو برای شنوندگان خود برنامه های ویژه انتخاباتی تدارک دیده است.
اطلاع رسانی مستمر از فراخوان همایش ها، برنامه ها و نشست های تخصصی پیرامون شعار سال  و به ویژه انتخابات  در قالب برنامه های ویژه انتخابات و رویدادهای روز قرآنی از جمله برنامه های رادیو قرآن در این دوره از انتخابات است.
تولید و پخش میان برنامه های کوتاه  انتخاباتی در قالب سخنرانی ، کارشناسی وپخش آن در کلیه برنامه های زنده و فواصل پخش برنامه ها ؛ پخش بیانات رهبری و ترکیب آن با آیات استنادی در قالب میان برنامه های کوتاه  ؛تهییج و بصیرت افزایی جامعه قرآنی به شرکت در انتخابات از طریق بیان دیدگاه های گروه های مرجع قراء و اساتید جلسات قرآنی  با حضور در جلسه درس اساتید که ضمن معرفی جلسه قرآنی از زبان اساتید به اهمیت شرکت در انتخابات و بصیرت قرآنی می پردازد از دیگر برنامه های رادیو قرآن است.
رادیو قرآن همچنین با طراحی مسابقه قرآنی با گلچین سوالات برگرفته از آیات قرآن با موضوع اخلاق فردی و اجتماعی ، سلوک مسئولان و بیان وظایف و ویژگی های رئیس جمهور برگفته از قانون اساسی , تولید میان برنامه اخلاق انتخاباتی در آیینه های بلورین به کارشناسی استاد قرائتی ، استاد محمد سعیدی آریا ، استاد سید ناصرالدین نوری زاده  شنوندگان خود را با معیارها و ویژگی های اصلح و چرایی شرکت در انتخابات آشنا می کند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.