با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم سراوان، 480 نفر زائر برای شرکت در سالگرد مراسم ارتحال ملکوتی امام (ره) عازم مرقد مطهر امام شدند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، صبح امروز با حضور امام جمعه، مسئولان اجرایی، نظامی و انتظامی و اقشار مختلف شهرستان سراوان، 480 نفر بسیجی توسط 14 دستگاه اتوبوس راهی مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شدند.

امام جمعه سراوان در مراسم اعزام این کاروان اظهار داشت: امروز شاهد اجتماع باشکوه شما عزیزان بسیجی به منظور شرکت در همایش عظیم و ملی در مرقد امام خمینی (ره) هستیم.

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان افزود: باید خداوند را شاکر بود که چنین توفیقی را نصیب شما کرد تا در این اجتماع بزرگ ملی حضور و مشارکت داشته باشید.

وی عنوان کرد: شما تجلیل از کسی می‌کنید که تحولی عظیم در دنیای بزرگ ایجاد کرد و در مقابل طاغوتیان با همکاری شما مردم که از خون و مالتان گذشتید، توانست این انقلاب سال 57 را به پیروزی برساند.

امام جمعه سراوان ادامه داد: در زمانی که خداوند عمری را به امام راحل عنایت فرمود در خدمت اسلام و ملت ایران و دفاع از وطن آن را سپری و به اتمام رساند.

دهقان متذکر شد: این اجتماع بزرگ به منظور تجلیل از امام گرانقدر که از سلاله انبیا بود و ذکر کلمه‌الله همیشه بر زبانش جاری بود و پشتوانه‌اش خداوند متعال، قرآن کریم و سنت پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت (ع) بود که برای جهان اسلام رستگاری به وجود آورد، است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: امام راحل دنیا را به وحدت و انسجام رساند و به ما عزت و روحیه اعتماد بنفس داد./ج1

برچسب ها: مرقد ، تحول ، انسجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.