فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه نتیجه انتخابات به نفت نظام و انقلاب خواهد بود، گفت: برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام یک میتینگ سیاسی و اعتقادی است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  فتح الله جمیری در نشست سالگرد ارتحال امام در بوشهر اظهار داشت: کار ستاد ارتحال امام(ره) بسیار پیچیده و سخت است و باید قدر کاری که اعضای ستاد می‌کنند را بدانیم.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: جمعیتی که برای مراسم ارتحال امام در تهران جمع شده بودند، دو برابر جمعیتی بود که در مراسم استقبال از ایشان در سال 57 به بهشت زهرا آمده بودند.

جمیری با بیان اینکه امام زنده است تا تفکر او زنده است، بیان داشت: بخش عمده‌ای از کار ستاد ارتحال امام مسائل فرهنگی است و یک دوره امام شناسی در این اعزام‌ها باید مد نظر اعضای ستاد باشد.

وی تاکید کرد: نمی‌توانیم امام را از سیاست و فرهنگ جدا کنیم و باید به مسائل فرهنگی و سیاسی در برنامه‌های اعزام به مراسم سالگرد امام توجه کنیم.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) خاطرنشان کرد: مراسم سالگرد ارتحال امام یک میتینگ سیاسی و اعتقادی و حرکتی تمام فرهنگی است.

جمیری از حضور رسانه‌ها در نشست ستاد ارتحال امام قدردانی کرد و گفت: حضور رسانه‌ها در این نشست نشان از دلدادگی آنان به امام و رهبری است.

وی با اشاره به انتخابات 24 خرداد تصریح کرد: انتخاباتی بسیار پرشور خواهیم داشت و نتیجه آن به نفع نظام و انقلاب تمام می‌شود.

جمیری افزود: نقش جمهوری اسلامی ایران و تفکرات امام راحل(ره) را  در تمام معادلات سیاسی دنیا شاهد هستیم.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) از تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های اعضای ستاد ارتحال امام(ره) در استان بوشهر برای اعزام زائران به مرقد مطهر امام خمینی(ره) قدردانی کرد./ج1

برچسب ها: سپاه ، سالگرد ، ارتحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.