رئیس اداره جهادکشاورزی شوشتر از ادامه برداشت گندم تا هفته آینده خبر داد و گفت: تاکنون 95 هزار تن گندم از اراضی زیر کشت این شهرستان برداشت شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، نادر پوررکنی اظهار کرد: در حال حاضر 95 هزار تن گندم از اراضی زیرکشت این محصول شهرستان برداشت شده و عملیات برداشت تا هفته آینده در شوشتر ادامه خواهد داشت.

وی در مورد سطح زیر کشت گندم در شوشتر افزود: سطح زیر کشت گندم در این شهرستان 42 هزار هکتار آب و 16 هزار هکتار دیم بوده است.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شوشتر با اشاره به اینکه بخشی از محصول در مزارع باقیمانده و برداشت آنها به پایان نرسیده است، خاطرنشان کرد: برداشت 2 هزار 500 هکتار از اراضی زیر کشت گندم باقی مانده و کشاورزان این شهرستان در حال برداشت محصول خود هستند.

وی با توجه به پایان برداشت کلزا در شوشتر بیان کرد: با پایان یافتن برداشت این محصول عملکرد کلزا در این شهرستان 3 هزار و 900 تن تعیین شده است.

رئیس جهادکشاورزی شوشتر خاطر نشان کرد: در سال‌جاری بارندگی هفته‌های اول اردیبهشت ماه باعث شد تا بخش زیادی از محصول کلزای این شهرستان نابود شود.

وی تاکید کرد: در روزهای گذشته بررسی‌ها برای تخمین خسارت وارد شده انجام شده است و منتظر نظر بیمه برای پرداخت خسارت هستیم./س
برچسب ها: برداشت ، گندم ، شوشتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.