امروز با حضور رئيس جمهور 17605 واحد مسكن مهر، تونل رخ به طول 1350متر، 110 كيلومتر راه روستايي و چهار بيمارستان در چهارمحال و بختياري به بهره‌برداري رسيد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت راه وشهرسازي، محمود احمدي نژاد امروز شنبه با حضور در محل مجتمع‌هاي مسكن مهر شهركرد، ضمن افتتاح اين مجتمع‌ها، 17650 واحد مسكن مهر را در سراسر استان چهارمحال و بختياري افتتاح و در اختيار مالكان آن قرار گرفت.

رئيس‌جمهور ضمن بازديد از محل احداث مجتمع‌هاي مسكن مهر شهركرد با حضور در يكي از واحدهاي مسكوني، كليد اين واحد مسكوني را در اختيار مالك آن قرار داد.

وي همچنين در حاشيه بازديد از مجتمع‌هاي مسكن مهر شهركرد با حضور در اجتماع شماري از اهالي اين محل از نزديك با آنان به گفت‌وگو پرداخت و مشكلات و مسايل آنان را مورد بررسي و دستورات لازم را براي رفع مشكلات مطرح شده صادر كرد.

مدير كل راه و شهرسازي استان چهارمحال و بختياري توضيح داد: براي ساخت اين تعداد واحد مسكوني 219ميليارد تومان هزينه شده است .

عليخاني افزود : 12هزار و 400واحد از اين تعداد مسكن در روستاها و شهرهاي داراي كمتر از 25هزار نفر جمعيت و بقيه در شهرهاي داراي بيش از 25هزار نفر جمعيت ساخته شده است .

وي گفت : براي ساخت هر يك از واحد هاي مسكوني در شهرهاي داراي بيش از 25هزار نفر 25ميليون تومان و در روستاها و شهرهاي كمتر از 25هزار نفر جمعيت ، 12ميليون و 500هزار تومان وام كم بهره پرداخت شده است.

افتتاح110 كيلومتر راه روستايي، تونل رخ به طول 1274متر با اعتبار 14.5 ميليارد تومان و 4 بيمارستان 10 تختخوابي در شهرستان‌هاي بن، سامان، چهل گز و شلمزار از ديگر طرحهايي بود كه امروز با حضور رئيس جمهور در استان چهار محال و بختياري به بهره برداري رسيد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار